HJÆÆÆLP!! Mus på Plaza!!

 

Tenker det skal bli stor ståhei jeg, når disse to kommer valsende inn dørene mot resepsjonen på Plaza!! Folk skjønner jo ikke at de er ROTTER og ikke pinglete mus.. Og siden de ikke VET at det er Salt og Pepper, så blir de hysterisk redde og hyler og skriker..

 

Så når jeg nå skal være “turist” i egen by…eller hvertfall har en jobbovernatting på Plaza pga seminar, så var det jo så klart helt umulig å la Salt og Pepper være igjen hjemme..De er jo noen luksus-dyr uten like og elsker hotell-livet.. Så de hadde jo pakket kofferten lenge før meg..

 

Jeg var jo så klart LITT bekymret for at de ikke skulle skjønne at det var JOBB vi skulle på, og måtte forsikre meg om at de hadde skjønt tegninga :
“Regner med dere har husket notat-bøker?? VI skal på JOBB altså!!”

 


Og det hadde de jo!! Så da er vi klare. 
Plaza here we come!!

 

 

#jobb #seminar #rotter #hotell 

 

13 kommentarer
    1. hihi Krysser fingrene for at Salt & Pepper ikke skremmer bort så mange folk, og at de sjarmerer de istedet 😉 Deilig med litt hverdagsluksus i form av hotellovernatting da 🙂 Kos deg <3

    2. Så hyggelig de fikk bli med på tur igjen da …koselig for både deg og dem :)) Spent på om de har fått notert noe..hehe.. Klem og fin dag videre <3<3

    3. Det var lItt av en opplevelse for sånne små Og sikkert for deg også – jobbseminar er vel vanlig tror jeg nok. Men en overnatting på Norges høyeste hotell er ikke hverdagskost. Håper du fikk mye ut av seminaret både faglig og sosialt. Trolig første gang slike to små opplever slikt noe..

    4. Fine Salt og Pepper! Dere må kose deg, og det er godt for deg og ha med litt selskap…hihihi..Håper de ikke finner på for mye krøll for deg! Ha en god dag på Plaza!

    5. Det er fint på Plaza, jeg har bodd der selv en del ganger i årenes løp 🙂 Kos deg masse med seminar og hotellopphold. Er jo kjekt med litt selskap fra småtassene <3
      Klem <3

    6. Kos deg på seminar! Som regel veldig god lunsj og annen mat på hotell, og godt å kunne bo der sammen med resten av kollegaene, selv om det er i hjembyen. Jeg og ei venninne hadde hatt så lyst til og tatt heisen utenpå bygget en gang, men så var det visst kun forbeholdt hotellets gjester.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg