Pssst!! Har du vært ute i sola i dag?

 

Jeg trasker bare forbi her….

..for å høre om du har vært ute i sola i dag??

For hvis du har det, så kunne du nemlig sett noe liknende DETTE: 

 

 

I dag har det nemlig vært et solstreif HER hvert fall, og med solen kommer skyggene som kjent… og det er når det er SÅNNE sol-streif som svinser forbi du må benytte sjansen…
TIl hva da??
Til å knipse skygge-bilder vel!!

For hvis du ikke har fått det med deg, så skal jeg ha Peter Pan-utstilling , og trenger deltakere/ kunstnere , til å melde sin interesse. Og hvis du IKKE vet hva Peter Pan-utstillingen er, så finner du invitasjon HER
Jeg har fått inn noen bilder, men ønsker meg MANGE!!

Så kom igjen da, send meg bilder! Gå inn på linken, så finner du “reglene”. Og du kan være med hvis du ikke har blogg også 🙂


————————————————————————————————————————————————————————

I tillegg bør du ta deg en tur inn til denne damen:

Det er Søtmonsen- matogkakeoppskrifter.blogg.no!!
Hun har en konkurranse på gang hun også, om sommerminner. Jeg har meldt meg på og laget innlegg om sommerminner. Som du så i går. Gå inn og meld deg på du også da vel!!

 

#konkurranse #fotokonkurranse #skyggefoto #peterpan #søtmonsen 

5 kommentarer
    1. Ja jeg har vært ute å knipset idag..men blir liksom mye av de samme skyggene som jeg har levert til konkurranse før…Så skal gå igjennom arkivet når jeg kommer hjem..og se om jeg finner noen andre skygge bilder…..

    2. Har tatt masse skyggebilder, og samlet litt fra før… meeen… blir ikke lett å velge de ene som skal sendes inn 🙂 Pjuhh.. må kanskje vente til helga 😛

    3. Jeg har vært ute i både regn og tilslutt litt sol i dag, men det ble ingen bilder. Men jeg har sendt deg et som jeg håper har kommet frem. Har du noen som tar bilder for deg når du har disse skyggene, for jeg sliter med å gjøre det helt alene, føler liksom at armene forsvinner om jeg tar bildene selv <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg