Årets Peter Pan -utstilling (konkuranse) på trappene- kom inn og meld deg på!!

Ja, jeg l har lovet Peter Pan-utstilling også i år, og er det noe jeg ikke tar lett på så er det løfter…Løfter er til for å holdes, og for å GLEDE!! 

Vel…Nå starter moroa!! .. Jeg og Peter flyr igjen 😀


Vi jakter på skygger…

Dine skygger… Eller dine bilder av skyggene, vel og merke..

Peter Pan og jeg har to ting til felles:  Vi er veldig opptatt av å leke med skygger…OG vi er generelt ganske opptatt av å leke… Peter Pan hadde litt trøbbel med voksingen, han ville ikke bli voksen. Jeg derimot har ikke noe problem med å være voksen OGSÅ… Det ene utelukker ikke det andre…

SÅ….derfor er vi i for 6. året på rad i gang med en ny Peter Pan -utstilling i  “Galleri Frodith”. Mitt lille virtuelle galleri her i blogg-blokka.

Her skal det lekes med skygger..  Og i år har du virkelig hatt muligheten for å ta noen fine skyggebilder!! Vi har jo hatt så mye sol atte!! Og jeg har vært innom med jevne mellomrom med påminnelser til og med.
Vel- NÅ  er det dags, uansett, og  dere har noen dager på dere nå også til å gjennomføre…

SÅ: Om du er HALVPARTEN så interessert i skygger som meg, så har du nå muligheten til å være med på noe gøy.

 

Les oppslaget som henger på  veggen til “GALLERI FRODITH” under her:

 

Litt vanskelig å se hva det står på plakaten? Gå litt nærmere da vel 😉

 

Så får vi i gang en utstilling mandag 13. august!! Med avstemming, champagne og paparazzier på lur…;-)

 

 

Under er det bildet som vant etter avstemming og utstillingen i  fjor

Skygger, fotografert sommeren 2008.
Bildet er signert av fotokunstner Myriam H. Bjerkli


 

Og i 2016

 

Og i  2015: 

 

 

Og i 2014: 


 

 

Og i 2013…

 

…bare sånn for å tipse om hvordan et skyggebilde KAN se ut….

Det er bare din egen fantasi som gir begrensninger på hva man KAN knipse skyggebilder av 😉

 

 

SÅ gjør deg klar!! Ser du en solstrime, så.RIV med deg kameraet..og få ET bilde på linsen som du kan sende på mail til meg i kveld eller i morgen ELLER hvertfall innen fristen den 12. august <3
 Du kan være med om du ikke har blogg også.

Og du:  Det er fullt mulig å bruke lampelys for å lage skygger også, hvis ikke arkivet bugner over av skygge-bilder eller hvis ikke solen dukker opp….Men det gjør den i DAG på østlandet hvert fall, så UT med deg!!

 

Er du klar? 😀

 

#skyggebilder #foto #konkurranse #peterpan #gallerifrodith

36 kommentarer

Siste innlegg