Tid for avstemming!! -Froggekonkurransen

Vel, etter mye kvekking fra min side, fikk jeg til slutt inn noen bilder slik at jeg kunne ha den lille konkurransen som jeg hadde så VELDIG lyst til! 🙂  Nå er det DERES tur til å kvekke litt. 

Så i dag presenterer jeg for dere de fire det står om 🙂 Vi har 

 

A: Innefroggen.  Gravid, og venter “rumpetroll ”  ved årsskiftet 😀  Ei sprek jente, som stilte opp og frogget i vei. Som hun sa selv,” frogging innendørs er trygt for gravide” 😉 Hun har vektlagt froskeansiktet sier hun selv

 

 

B  : Utendørsfroggen  er Regnbueblomst (blogg.no)

Hun har frogget litt ute i naturen, ute i det grønne, ser ut som hun er klar for et kjempehopp. Jeg har sagt til henne at hun ser ut til å være et naturtalent, skikkelig froske-positur. Regnbueblomst har også malt en frosk, som ligger på bloggen hennes. Ble inspirert av all frogge-pratet 😉

 

 

C :Sofa-froggen  Er den yngste frosken i gruppa,  men godt over rumpetroll-stadiet som dere kan se. Hun frogger i vei i mørket. Hun ser selv: ” Det ble en kjedelig sofa-frogg” . Men ingenting kjedelig med denne froggingen. Se på  det lure froggeblikket! Klar for en flue? 😉

 

 

D: Nattfroggen  er den som frogger utendørs om natten. Hun er  Legg merke til det skumle blikket, klar til å angripe? Dette bildet kvekket inn rett før midnatt og fratok meg nattesøvnen nesten.. En veldig alternativ frogging. Sprek jente som tok en natt-frogg til ære for galskapen i oss alle 🙂



Hvilken frosk likte du best? Det er nå stemmegivingen skjer.   Skriv dine stemmer i kommentarfeltet.  Alle som vil stemme, må gjøre det før førstkommende  fredag kl 12.00. 

 NB !!Dere kan også sende stemmene til mailadressen: [email protected]

Gi 4 poeng til den du likte best  (angi bokstaven)

Gi 3 poeng til den du likten nest best (angi bokstaven)

Gi 2 poeng til den du likte tredje best (angi bokstaven)

Gi 1 poeng til den du likte minst.  (angi bokstaven)
 

12 kommentarer
    1. Siv: Jeg lo godt av dette med melodi grand prix- kunstpausene 😀 De er notert, og tusen takk til Nord-Norge 😀 Danke schøn, Merci, gracias osv 😉

    2. ÅÅÅÅÅ, så fine froggebilder!!! LIKER!! Mine stemmer er som følger (MGP-kunst-pause)
      4 poeng til B
      3 poeng til C
      2 poeng til A
      og 1 poeng til D

    3. Trille: Kjempekos at du stemte Trillemor 🙂 Jeg setter opp vinneren i et innlegg senere 🙂 må bare få litt mer stemmer først 🙂 Det ble jo noen bilder, og det var veldig gøy! Har vært mange inne og sett, men ikke MANGE som har stemt, ennå…

    4. Mima: Flott du var inne og stemte 🙂 Tusen takk for det. Har kommet noe stemmer. Her og litt på mail. Og jeg lar folk “få lov” helt frem til fredag kl 12 😀 Veldig gøy for meg dette her 🙂

    5. B —> 4
      A —> 3
      C —> 2
      D —> 1
      Regnbueblost sitt bilde er en verdig tittelen Froskeprinsesse ; )
      Det er virkelig et fint bilde, med settingen og alt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg