Postmann på tur…. ;-)

Siden denne velkjente postmannen har vært så snill mot meg i det siste, og overøst meg med gaver 😉 , så tenkte jeg å låne han ut litt, slik at andre også kan få litt postkasse-fyll.

 

Som kanskje noen fikk med seg, så lovte jeg at den som kom nærmest på å gjette hva dette skulle bli….

….. skulle få noe i postkassen sin etterhvert… 😉

Tre personer kom i nærheten, på det svaret som var VESKE. Det over her skal bli en VESKE. 

Første postkasse-oppfylling skjer i løpet av fredagen.. De tre som ble de utvalgte, vet det selv, hvem de var.. og HER er først lille sak:


En av de tre får denne… 

 

man kan ha penger i den eller f eks…


….eller mobilen sin..

 

Det er høst, og tid for mye håndarbeide kjenner jeg 🙂 Og jeg er i full sving. Ikke lenge til julekalendertid heller 😉

Holder du på med noen kreative sysler nå om dagen?

 

 

38 kommentarer
    1. eljos: Så bra 🙂 Flerfarget garn høres SÅ bra ut 🙂 Jeg strikket masse i fjor, som bare “strikket seg selv” som jeg kaller det… 😀 Ble fine mønstre vettu 🙂 Herlig 🙂 Skal nok i gang igjen, men nå er jeg i gang med lten postmann-ting nummer 2 😉 Og den blir nok ferdig i løpet av helga også 🙂

    2. Nå har jeg vært og kjøpt garn til en barnegenser. raglan, flerfarvet garn. supert å ha i hendene og man slipper å tenke og telle og passe så veldig på, det blir bra i sofaen framover, og foran tv…..

    3. Min matgale verden: JA, Du spiser opp kreativiteten ja, en del av den hvertfall 🙂 Skal love at du er kreativ der ja. Men jeg må jo si at du er rimelig kreativ skrivemessig også 🙂 Det kaller jeg nemlig kreativ, og skrive så gode tekster, føljetonger etc som du gjøre.Moret meg og holdt meg i spenning mang en gang du <3 Ja, hatt herlig dag jeg ,på mange måter. Kommer innom innboksen en tur 😉 Klemmer i bøtter og spann <3

    4. Helge: Tåler nok ikke så mye vann… eller…den skal jo kunne vaskes ja.. er bomull 🙂 Kan være til både sommer og vinter hvis den brukes til mobilen, nede i en veske f eks…Ja, jeg gir av og til postmannen litt ekstra å gjøre 😀 ha-ha 🙂 Ha en fin kveld du 🙂

    5. Det var ei fin veske. Er det en sommerveske eller kan den brukes hele året og tåler vann? Du er kreativ på mange måter og skaper mere jobb for postmannen.

    6. Da er det foto, det skjer jo hele tiden hos meg da 😉
      Men jeg strikken og syr og hekkler også men det blir mere på mørketiden 🙂
      Finner altid på noe 🙂

    7. ritahobbyfoto: Jeg tenker vel egentlig å forme noe, lage noe med hendene, tenke litt utenom firkanten vi bevger oss i for det meste, finne nye vinkler på ting osv. Det kan være foto, håndarbeid, skriving, mye forskjellig egentlig tenker jeg 🙂 Deilig å være mye ute, så det er jo lurt å være, kreativt eller ikke 😀

    8. Tja kommer Ann på hvordan kreativ du mener 🙂
      Jeg maler hus på utsiden. Men snart ferdig, når det blit kaldere ute og mørkere finner jeg frem hånarbeidenen mine. Liker å være mye ute.:)

    9. Livsrom: En sprekk i nøtten 😀 Herlig 😀 Den likte jeg 🙂 Ja, i går var jeg travel med fingrene, den ble laget på 3 timer 😀 Koselig med så mye godord fra deg 🙂 Stor klem og fin torsdag du også <3

    10. Kreative frodith!:):) Jeg tror at fingrene dine jobber om kapp med hjernen;) Du er filnk til å engasjere, og du er generøs. Gratulere til den som laget en sprekk i nøtten din denne gang:)
      Ha en fin torsdag:) Klemmer<3

    11. eljos: Ja, jeg er inne i sånne skikkelig SLØVE perioder jeg også, hvor jeg ikke gjør en dritt 😛 Men høsten får meg litt i gang, fordi jeg er mer inne, og da begynner hjernen å spinne 🙂 Ha en fin dag du 🙂 Klemmer <3

    12. Tante Jul: Å jada, du kan jo male noen fine kreative greier, rett på veggen 😀 he-he 🙂 Spenennde å pusse opp da 🙂 Jeg bare gidder ikke fordi vi bare leier.. så her blir alt mer og mer slitt 😛 Ja, hi-hi… HVEM skal få EN tro 😀

    13. All kreativitet har forlatt meg, og jeg klarer ikke å moblisere noe!!! Det er merkelig, men jeg tar det med ro for plutselig så er jeg igang igjen. Jeg begynner på det ene og så det andre og ingenting blir det noe med. Hmmmmm….

    14. passion4lifeandtravel: Å starte opp igjen en salsa-skole er da rimelig kreativt for man si 🙂 Jeg tenker ikke bare på håndarbeid jeg. Å skrive kreative blogginnlegg hører også med for MEG hvertfall 🙂 Da føler jeg meg kreativ, hjernen jobber med RARE ting 🙂 Morsomt med salsaskolen deres, og med nyåpnet bedrift også <3 Ha en fin dag du, i skogen eller hvor som helst 🙂 Klemmer <3

    15. Hanne: Høres ut som du har mye herlig å glede deg til i dag, mye å kose deg med av kreative sysler hvertfall 🙂 Og egen butikk har ho fått seg også 🙂 Ha en nydelig dag Hanne, med krative sysler og nyting av dagen 🙂 Klem <3

    16. Oslopadde: DU er masse kreativ 🙂 Og lager masse fine ting, det vet jeg jo 🙂 Kan til og med strikke sokker! Er du syk, padda mi? Hjemme eller? Masse god bedring <3 Nå må jeg øyeblikkelig inn å undervise 🙂 Veldig moro 🙂 Klemme paddeflat <3

    17. Lisbeth Pedersen: Moro å holde på med litt forskjellig, og det er så mye fine farger 🙂 Som å gå i en godte-butikk disse garnbutikkene 🙂 Ha en fin dag du også 🙂 KLemmer <3

    18. Hihi 🙂
      Jeg drukner i soveromsprosjektet mitt for tiden. Føler meg ikke særlig kreativ der jeg står og fjerner tapeter, men forhåpentligvis kommer jeg meg over bøygen og begynner å se resultater snart.

    19. Jeg blir alltid så imponert over alle dine flotte håndarbeider, du lager så mye fint <3
      Jeg likte også den fine tegningen av postmannen, og det er jo alltid ekstra kos når postmannen kommer med noe annet enn regninger 🙂
      Selv er det dårlig med kreativt arbeid, eller forresten...vi startet igjen salsaskolen vår i går, og det er jo litt kreativt det også, selv om det ikke er håndarbeid.
      Vi underviste både øvet, en gjeng som allerede har danset et par kurs, og nybegynner, og det var herlig danseglede <3
      Ønsker deg en nydelig dag.
      Selv har jeg fri frem til et møte tidlig på ettermiddagen, og tror jeg skal ta meg en liten kosetur med kamera i skogen <3

    20. Goooodmooooorgen. Her er det mye på gang.. Hekler kjempestor rye.. Syr puter, syr nett, og litt noe annet pjukkel.
      Og enda skulle jeg ha strikket Skapelgenser. Men får vente..
      Så har jeg sett hvordan de lager ryer av gamle t-skjorter og det skulle jeg ha prøvd.
      Ha en fin dag, jeg har fri dag og skal nytes.
      <3

    21. Flinke du 🙂 Jeg er LITT kreativ – eller …. ikke kreativ, men effektiv, kanskje 🙂 Jeg er snart ferdig med julegaver, og ser frem til å slippe å stå og stresse i køer i butikkene i begynnelsen av desember. Noe må ordnes nærmere jul, men jeg er i god rute, føler jeg. Men KREATIV kan jeg ikke si at jeg er. Har vært syk et par dager, så jeg skylder på det 😀

    22. Fru Stussli: Så fint at du kom på enda en ide av mobilvesken min 😀 Skriv noen lapper og trekk, det hørtes lurt ut 🙂 Jeg gleder meg til å se hva det blir. Bedre med litt mye å gjøre enn litt for lite.. ikke sant? 😉 Ha en knakende fin dag snupps 🙂 Klemmepaddeflat <3

    23. inneuteferdig: Ja-ja 😀 du får få lov å gå da 😀 ha-ha 😉 Bare tuller 🙂 Ha en riktig så god dag i dag, håper du kommer deg greit igjennom dagen <3

    24. Jeg har ingenting akkurat nå 🙂 Symaskinen vil ha oppmerksomhet, men det vil strikkepinnene og heklekroken også.. Og jeg har en del møbler som skulle vært trekt opp og malt….
      Så sier stusslihagen at plenen skulle vært klippa en siste gang…Og så skulle hobbyrom/kontor/syrommet mitt vært gjort ferdig… Åsså er det sopp i skogen… Et myggbitt burde vært klødd på.. Og sykkelen vil på tur…
      Den fine mobilvesken din gav meg ideer… Nå hører jeg i allefall heklekroken.
      Men Fru Stussli sitter i stolen sin og vet ikke helt hvilken ende hun skal begynne i.. Hmm skulle kanskje skrive disse tingene på lapper og “trekke” hvor hun skal begynne.
      Ha en strålende torsdag fine vennen <3
      Klemz

    25. Nei da, blir ikke værre, og det er jo ikke smittsomt. Det er bare litt slitsomt.
      Å sitte hjemme går ikke. Skal man på jobb ja da skal man. Jeg har jo ikke vakter hver dag, og sier jeg ja må jeg jo gå. Slik er det bare. Hvis ikke setter jeg andre i beit, og det vil jeg ikke ha noe av.:)

    26. inneuteferdig: Nei, du har vel ikke tid du… Men det burde du ta deg egentlig 🙂 Å være hjemme når du er syk. Ellers blir du kanskje bare verre 😛 Men god bedring hvertfall 🙂 Klem <3

    27. inneuteferdig: Ja, du gjør hvertfall fine ting i STORT format, det er helt sikkert 🙂 Sufse-klem? Er du syk i dag? Håper ikke det 🙂 Stor klem <3

    28. Du er ei aktiv dame på den fronten. Så kjekt at fingrene har noe å holde på med. Jeg har aldri vært flink med små arbeide, helst større liksom, men utrolig mye lekkert dere som kan får til.:)
      Så gleder du andre også… Det er jo en fin fin måte å starte dagen på.:) Kos deg videre i dag, en snufse klem fra meg i Bergen.:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg