Hvor ble det av våren da…? ;-)

Ja, nå driver jeg ikke og etterlyser våren sånn generelt altså… Jeg har i dag tidlig hatt et innlegg om at gresset ikke er grønnere noe annet sted… så det er ikke det at jeg sitter her og sikler etter våren…Neida.. Jeg bare har sittet og tatt fram noen bilder over våren… dvs tegninger… Og jeg har vært ganske så flink med å tegne fra ulike årstider… Og det er gøy å se på sånn i ettertid… Men hvor var VÅREN liksom…? Det eneste jeg kan finne av tegninger som minner meg om våren… er en ekkel løpetur, full av fluer i munnen og tunga langt nede på navlen eller noe…

Mens de andre årstidene er dekket… 

Det betyr nok bare at jeg har vært veldig aktiv UTE i verden akkurat på våren…har ikke hatt tid å sitte her å tegne nei 😉


Vår….Den ekkle løpeturen… vel jeg hadde flere sånne…

sommer… En ekkel, hoven og tilsynelatende uskyldig skjære robbet jordbærbedet til min mor FLERE ganger i løpet av sommeren..

Sommer….noen innsekter gjorde livet surt for meg når jeg var på landet og klippet gresset..


Høst…. Vakkert vær på høsten…


Høst….og stygt vær på høsten..

Vinter….En lærers evige problem… HVER vinter ved første snøtfall.. 😉


VInter…. EN hel fesk tegning… Frodith leker i snøen… 😉

 

Men til VÅREN…. DA skal jeg tegne da… Må jo ha vårbilder også 

Sånn…det var en liten årstids-oppsummering med tegninger 🙂

 

Håper du har en fin kveld, det har jeg 🙂 Hekler hette til tunikaen..

 

 

24 kommentarer
    1. cuskima: Ja, jeg skjønner det, og det hadde kanskje ikke vært veldig gøy der heller, i den formen du er nå 🙁 God bedring til deg 🙂 Klemmer godbedringsklem <3

    2. Vanja: Ja, jeg må visst sette meg ned litt mer til våren og tegne også 🙂 Moro å ha tegninger etterpå fra ulike “scener” 🙂

    3. Alle har sin egen sjarm. Grip den, og ikke minst nyt den. Vi er jo tross alt heldige som har slik variert landskap.:)

    4. foreignerat50: He-he, takk 🙂 Det er tegninger som jeg har brukt i innlegg gjennom året, stort sett 🙂 OG gøy å vise de samlet sånn:-) God morgen, og ha en fin dag 🙂 Klem <3

    5. frustrertfrueihouston: Ja, dette er tegninger som jeg har brukt i innlegg før, litt morsomt å vise de litt sånn alene om igjen. Jeg var gruelig snill når jeg var liten, tror jeg aldri TOK i snø på skolen engang 😀

    6. Så fine årstidstegninger! Den ene gav meg flashback til barneskolen; Måtte sitte igjen og skrive “Det er forbudt å kaste snøball på skolens område” på 4 A4 sider. Tror det var eneste gangen jeg satt igjen Haha 🙂

    7. Gleder meg til det kommer noen vårbilder fra deg 🙂 Det er jo så koselig å se hestehoven springe og se at dagene blir lengre og lysere 🙂
      Også gleder jeg meg til å se hva slags farge du endte opp med til hetta! 😀

    8. Fru Stussli: Sove godt min venn,og drømme om våren 🙂 For i morgen når du våkner er det nok fremdeles snø 🙂 men jeg skal tegne litt vår jeg 🙂 Nattaklemmer <3

    9. Så fine tegninger du har laget! 🙂 Du får sette deg ned å tegne så fort de første vårtegnene kommer, slik at du ikke glemmer det 😉

    10. jeg er klar som et egg for våren. Den må gjerne være her når jeg våkner i morgen 😀 Litt dumt med skituren til frk stussli, men pytt…
      Nå skal jeg stupe baklengs i seng
      Nattaklemmer

    11. deveny: Ja, de tegningene kommer ofte med innleggene, og jeg burde jo ha nok av innlegg om VÅR fra i fjor også…men de ble visst ikke tegnet SÅNN, mest løpeturer og annet rart illustrert 😀

    12. ninaoglivet: Ja, mye fint med sommeren 🙂 Mye fint nå også 🙂 Mye å ta bilder av <3 Men jeg skal få tegnet noen vårbilder altså,for det mangler jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg