Litt VANN kanskje…?

“Skulle det være et glass vann?” …. Er det mulig å sende et glass vann gjennom en blogg? Jeg har prøvd det meste her på bloggen min:  karneval, talentiade, sendt to tøy-dyr på Norges-turne til bloggere land og strand rundt…, julekalender og påskenøtter… Og kan det være mulig å sende et glass vann gjennom bloggen? Ja, det kan det så klart…Men det skal jeg vise en annen dag. I dag handler det om temaet VANN på en annen blogg nemlig. 

Jeg vil nemlig sende dere videre til en fotokonkurranse her i blogg-blokka..Det er nemlig ei som bor i blogg-leiligheten ved siden av, ritahobbyfoto.blogg.no , som har foto-konkurranse. Og temaet er VANN. Gå inn til henne så ser du innlegget hennes om konkurransen. Du rekker å være med, hun har frist helt til søndag 🙂

Her er bildet jeg sendte og vil delta med 🙂

Vet du når bildet er tatt? 🙂

Er du med i Ritas foto-konkurranse?

 

49 kommentarer
    1. Kristin: JA, det re moro med litt konkurranser, du rekker det du også om du vil 🙂 Jeg laget jo dette innlegget for noen dager siden, og hun har frist i morgen 🙂 Om du vil være med 🙂 Håper du koser deg om dagen, er du travel? 🙂 Litt mindre å se til deg på bloggen om dagen.

    2. ja men hundene måtte ut, kunne ikkje holde seg fra kl 20 på kvelden til dagen etter. Eg sovent og sov til 13 hahaha eg har jo FRIIIIIIIIII

    3. Tattavkvinnene: Kanskje det ser varmt ut, men det er tatt i desember 😀 Ha-ha. Nå i desember, på en av fotosafariene mine 🙂 Ja, bli med du også .-) Moro med litt konkurranser og sånt 🙂

    4. folkogdyriskogen: Jeg blir med fordi jeg synes det er moro, og fordi jeg vet det er litt gøy for den som arrangerer at det blir med mange 🙂 Jeg er ikke så nøye på om jeg vinner for å si det sånn 😀 Ha en kjempefin dag du også 🙂 Klemmer <3

    5. Livsrom: Ja, det er moro med litt sånne konkurranser 🙂 Ikke så viktig å vinne for meg, men jeg vet at det er litt gøy om folk deltar når man arrangerer 🙂 Og jeg synes det er moro å delta selv 🙂 Bildet er tatt i Moss, på Jeløya 🙂 i desember, tenk det da 😀 God morgen Liv <3 klem <3

    6. hildrande sku legge meg litt og våknet med et brak 130 hahaha jaja skal drikke litt te før eg manner meg opp og kufte hundene og legge meg igjen <3

    7. Flott bilde!!:)
      Hadde i grunn ikke tenkt å delta, men kanskje jeg må bla gjennom bildene mine for å se om jeg har noe VANN? Det burde jeg ha, jeg som bor ved Storfjorden;)
      Natta Frodith:) klem<3

    8. Elin Slåen: Utørstelig- eller VELDIG tørst, er det også noe som heter 😀 Hi-hi.. Hvis du har lyst på en litt ut av deg selv opplevelse, så kan du titte på morgeninnlegget mitt Elin 😀 En liten grøsser 😀

    9. Åhh, jeg vil også være med, og jeg veit akkurat hvilket bilde (om jeg finner det) 😀
      Jeg hadde sagt ja til et glass vann- er nesten utørstelig i dag- hvis det er det det heter 😉

    10. karenmarenmette: Har vært på Holmsbu en gang, men drar gjerne igjen 🙂 Nei, dette er i Moss, Jeløya, men det som er gøy er at det er tatt i desember, og det er rart 🙂 Jeg tok jo bilder der nå i helga også, men dette er tatt i desember, med full fres og masse vann. er jjo fjorden, og desember var varm 🙂 Ja, kikker du innom morgeninnlegget får du deg en overraskelse 😀 Ha-ha God natt Karen <3 klemmer

    11. Hei søte Frodith 🙂 nydeleg vakkert bilde det der.. På Holmsbu, kanskje..? Har du ikkje vore der fleire gongar? Vakkert i allefall..
      Må jo kikke innom morgoninnlegge eg no 🙂 klem og ha ei god natt kjære venn..

    12. foreignerat50: Ja, bli med du også 🙂 Moro med mange med 🙂 Du har jo mye fine bilder, hvis ikke har du jo noen dager på deg :- ) Vann overalt 😀

    13. MOONBEAMSCORNER: Ååå, jeg ble veldig tørst nå plutselig 😀 He-he.. 🙂 Ja, moro å være med i en konkurranse,jeg har jo bare HATT selv, nesten aldri vært med i noen 🙂 Bildet er tatt i desember, tenk det da 😀 Desember var jo så varm 🙂 klemmmmmer

    14. cathrinehenriksen: Jeg synes det er moro å være med på en fotokonkurranse, for jeg har hatt både Høstutstilling og skygg-efotokonkurranse her på egen blogg, men da får jo aldri JEG være med 😀 og kan ikke vinne.. og det vil jeg jo 😀 He-he Så dukker det opp noe, melder jeg meg tvert 😀

    15. cathrinehenriksen: Å joda, det er mange fine muligheter med vann, jeg skulle gjerne tatt et nytt, men rekker ikke. Får ikke så mange flere vann-muligheter, bortsett fra vannkrana her hjemme…Og det finnes jo muligheter der også..men jeg blir litt opptatt 😀 Hi-hi

    16. Marit: Ikke i dag, i desember…:-D Varm desember.. Og er samme område som jeg tok bilder i helga…men akkurat dette er tatt i desember 🙂

    17. Engla: Hei på deg Englamor 🙂 Der er du 🙂 Det ble tatt i desember, på samme sted som jeg var i helga 🙂 Hvis du har lyst på en god latter så ta en titt på morgeninnlegget mitt 😀 He-he.. Stor god klem til deg min venn <3

    18. cuskima: Faktisk tatt i desember..men er samme området som i helgen, så kunne vært da…men var altså i en veldig varm desember… 😀

    19. Så spennende, da må jeg inn og ta en titt 🙂
      Nydelig bilde du har tatt ihvertfall <3
      Ønsker deg en fortsatt fin kveld min venn <3
      Go´klem fra Engla

    20. Tror du tok dette i uken som gikk eller i helgen-ser det for meg sammen med masse andre bilder, var det ved det galleriet og den skogen tro?
      kanskje tar eg feil,men eg må legge på sengen nå før eg taster med øyevippene så eg får helelr sjekke etterpå -hvis eg er våken hahaha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg