Nei….jeg er IKKE gal!! ;-)

For det tror du nok når jeg sier att dette er faktisk et ikke-eksisterende bilde!! Eller faktisk ingenting 😉 Ingenting på en vegg… Og da skulle man vel tro jeg var gal..? Men neida.. Det er faktisk sant det jeg sier..

Men du som var innom meg i går  kveld vet at det stemmer…. For når dagen kommer er det bortevekk…Det er altså kun eksisterende pga av lys i en bestemt vinkel, og på dag-tid i gråværet er det null og niks…

Figuren i forkant likner mistenkelig ikke sant, men er en slags statue på en stein-blokk…. og slett ikke noe bilde på en vegg… Har noen vært og pusset ut bilde siden sist…? Neida…for det dukker nemlig opp hver kveld….

….som det jeg viste deg i går…. En skygge på en vegg…

Jeg fasineres av skygger fordi jeg synes det er så fantastisk å tenke på at det faktisk er INGENTING uten lys…

Det er noe ikke eksisterende egentlig, men likevel så spennende 🙂

 

Liker du sånne tanke-spill?

Liker du å ta rare skyggebilder?

 


#skygger #kunst #ingenting #lys #lysspill
44 kommentarer

Siste innlegg