Peter Pan- utstillingen 2014 – Kom inn og stem!!!

 

*Flakse, flakse, flakse* 

Hallo! Her oppe!!! Her er jeg!!! Se opp! Gi plass!! Peter Pan-erstatning i anmarsj!!

Ja, nå har du nok vært veldig spent på antrekket for dagen?? Mye prat om DET liksom…Og siden jeg har hatt en del utstillinger før, er FOR gjenbruk og omsying, OG har vært syk….så kommer jeg altså i et tidligere brukt  Galleri-antrekk… Farget om så klart 😉 Og denne gangen i lit mer “pink-lady – sus” over den  Det betydde at jeg måtte gjennom litt hårfarging og body-spray -behandling, for å matche sånn fargemessig.. For på en dag som denne, er det viktig med stil, for LITT høytidelig er det, selv om det er aller mest tull og moro 😉

 Jeg er alltid i samtaler med Peter Pan i forkant, han KREVER nemlig og bli nevnt i forhold til skyggeutstillingen, fordi det var jo HAN som startet det hele, med lek med skygger… Hans skygge  stakk jo stadig vekk av, og han måtte sy den fast… Vel, skyggen hans har jeg latt han beholde, men har altså stjålet et antrekk av han, i fjor… I år er han imidlertid mer fornøyd, fordi jeg har laget min EGEN variant hva fargen angår..Så nå er vi altså klare for å hylle Peter Pan, hans lekenhet, både med skygger og med livet generelt 😉

 Så, da kan vi sveive det hele i gang snart..

Jeg har nøklene klare, og som du vet har jeg jo hatt Galleri Frodith en stund, og det er ikke SÅ lenge siden jeg pusset opp her, så det har kun vært litt støvtørking og vask etter jeg kom hjem, ingen maling… Håper dere bærer over med DET..Men nå skal det  hvertall være skinnende gullende rent, som det pleier..

Det har kommet inn mange herlige bilder, fra de mest fantastiske kunstnere. Veldig varierte motiver, og det gjør det ekstra artig.  ALLE er fantastiske i mine øyne , fordi folk har tatt seg tid, lett fram fra arkiver eller vært ute og tatt bilder spesielt til DENNE åpningen, og så sendt det til “Galleri Frodith”, for å glede oss alle som skal inn på utstillingen nå..

Galleri-direktøren, fryder seg og piper og hviner i gledesrus, og jeg  vil før vi starter si TUSEN MILLIONER takk til alle de flotte kunstnerne som har stilt opp og gjort denne utstillingen til den fantastiske  utstillingen jeg VET den vil bli…

Når du kommer inn døra til foajeen her, står det, som forrige gang, litt champagne til hver og en. Den er min egen champagne, laget her på bloggen, og den er alkoholfri… hvis noen skulle lure.. Jeg vil ha folk som er KLARE i hodet, når de skal nyte kunstverk og stemme i etterkant 😉 Ikke noe sjangling i mitt galleri nei…

Bare forsyn dere mens dere rusler og ser på bildene…

 

 

Sånn, da regner jeg med du er veldig klar til å gå inn for å se foto-utstillingen? Noen har nevnt en tittel til bildet  litt sånn i forbifarten, men ikke alle, så da lar jeg bare ALLE bildene snakke for seg selv 🙂 Og jeg har gjort bildene “anonyme”, slik at det blir mer likt. Man stemmer på bildet og ikke på navn 🙂 Jeg avslører selvfølgelig kunstnernes navn når vinneren er kåret på tirsdag. OG jeg kommer da med hva som er premien 😉

SÅNN STEMMER DU: 

-Når du har sett gjennom bildene, noterer du deg NUMMERET og går til  kommentarfeltet og sier hvilket nummer bildet hadde, som du likte best 🙂

ELLER

-Man kan også stemme pr mail: [email protected], hvis man vil være anonym. 

Det er kun EEEN stemme per person, så stem på det bildet du liker best 🙂 Det er åpent for stemming fram til kl 07.00 tirsdag 24. juni. Og er det noe du lurer på, bare spør. Jeg står nå her og henger i foajeen jeg 😉


Ok! HER er de fantastiske  kunstverkene!!!!  Det er så variert og flott 🙂 Værsågod tre inn, NÅÅÅÅ begynner utstillingen: :

 

 


1)

 


2)

 


3)

 


4)

 


5)

 


6)

 


7)

 


8)

 


9)

 


10)

 


11)

 


12)

 


13)

 


14)

 


15)

 


16)

 


17)

 


18)

 


19)

 


20)

 

 


21)

Sånn, det var hele utstillingen 🙂

Takk for at du kom! Jeg håper at du har kost deg, og jeg håper du stemmer slik at vi får kåret en vinner 🙂

Altså, stem med nummeret som står ved fotoene 🙂 Ha en fin dag 🙂

 

 

#konkurranse #bilder #utstilling #galleri #åpning #skygger #vinner #kunstnere #kåring
97 kommentarer
    1. rundtomkringtrorjeg: Ja, det er veldig moro, og mange som blir med, og er ute og knipser. Gøy å få folk litt i sving 🙂 Og jeg får jo ikke være med, men jeg driver jo med inspo -bilder i forkant da 😀

    2. Så utrolig mange flotte bidrag! 🙂 Jeg var ikke helt i slag, så jeg fikk ikke tatt noen bedre bilder, og heller ikke sendt avgårde det jeg hadde. Det var såpass dårlig at det egentlig var like greit..hehe 😉
      Ser du har kåret et vinnerbilde også – og det var jo et riktig så flott et! 😀

    3. martea: Du kom nok litt sent, jeg stengte lokalet i dag tidlig. Hadde oppe fra i går morges til i dag morges. Og kåret vinneren, rett etter kl 07.00 og hvem det ble ser du på innlegget fra i dag 🙂 Men hyggelig du var på galleriet da <3 Og jeg kommer sikkert til å gjøre igjen jeg, men ikke med en gang,må hvile litt først 😀 Litt krevende å stelle i stand, så man gjør det ikke HVER dag 😀 Men veldig veldig gøy er det 😉 Klem <3 og fine dagen du også 🙂

    4. Hei, har ikke fått sett dette før nå. Var en kjekk opplevelse å være på ditt galleri og vil gjerne gjøre det igjen. Mange flotte bilder, så vanskelig å velge, men jeg går for 13.
      Ha en super dag fine du. Klem <3

    5. whatwouldnemido: Klart kjæresten også får stemme, jeg noterer 13 på deg og 16 på han 🙂 Fint at du tittet innom K 🙂 Nå har jeg lukket lokalet og skal igang med å telle stemmer 😉 Opp av sjesselongen med seg 😀 Ha en fin dag <3

    6. Tattavkvinnene: Takk for det 🙂 Jeg bruker bare det “samme gamle” Galleriet som før 😀 Hi-hi, ikke noe opp-pussing, ingenting sånt, det orket jeg ikke i år 😀 Men antrekket lot seg jo farge, viste det seg 😉 Moro med utstilling 🙂 Da noterer jeg nr 12 på deg.:-) Jeg har fått litt stemmer på mail og sms også, så nå blir det moro å telle opp 😉 Godt du kom utpå natten, og unnskyld maset 😀 Ha-ha… var bare redd du ikke skulle rekke det 😀 Ha en fin dag <3 Nå får jeg gå i gang med rydding og forberede vinnerinnlegg. Klemmer <3

    7. Mira: Ja, her lå jeg og sov skal det innrømmes 😀 Hi-hi Gøy du likte det 🙂 Jeg er jo litt leken, så må lage litt moro ut av deg 🙂 Nå skal det bare skrives vinner-innlegg, så er galleriet ferdig for denne gangen.. Koseklemmer morgenklemmen <3

    8. Falt vel mest for to bilder som i følge kommentarfeltet ikke ser ut til å kjempe om førsteplassen, nemlig nr. 8 og nr. 13. Vanskelig valg… Men ettersom jeg er så glad i rødvin, lander jeg på nr. 13 😉
      Får kjæresten også stemme? Han likte nr. 16.

    9. Unnskyld for at jeg er litt sent ute! Jeg har ikke vært så mye hjemme i dag og når jeg først kom hjem har jeg bare suset bort tiden x) Meen nå har jeg endelig fått satt meg ned for å titte på utstillingen din! Fy søren så mange fine bidrag du har fått! Folk er så kreative :O
      Det er du også forresten, her er det jo champis og gode greier *humre* 🙂
      Det er nesten helt umulig å skulle velge bare én favoritt, jeg har jo flere x) Men jeg tror kanskje jeg vil stemme på det bildet som skiller seg mest ut og det er nummer 12. Jeg synes det var en morsom måte å løse oppgaven på, og det er noe jeg aldri hadde kommet på. (ikke at jeg hadde klart å tegne det hellerxD)
      Gratulerer så mye med fin åpning og en fin utstilling 🙂

    10. Å så flott ;)) Da rakk jeg det:) kjempeartige bilder og morsom utstilling, kan tenke meg du er sliten og må hvile deg nå:)) Koseklemmer i natten tilbake til deg <3

    11. Mira: Så bra du kom, for jeg har nemlig åpent til i morgen kl 07.00 🙂 Og jeg teller opp og kårer vinneren da etterpå 🙂 Klemmer på vei ut i natten <3 Jeg rusler nok inn på bakrommet nede i galleriet her og legger meg litt. Lei sjesselongen og utstillingslokalet nå, og får få av meg drakten for noen timer 😀 H-hi

    12. Flaggermusvinger: Ok, jeg er våken en stund jeg 😀 Hvis ikke ser jeg det jo i morgen tidlig også, før kl 07.00 🙂 Titt deg om og finn en du liker godt 🙂 klem <3

    13. Engla: Hei engelen min 🙂 Jeg er litt bedre av det jeg feiler, men ikke i form ennå og fått diare og kvalme som bivirkninger, så jeg ligger litt pudding fremdeles.Ligger og lader meg, til jeg skal til Barcelona 🙂 MÅ bli bra til det 🙂 Så fint du kom Engla, og takk for rosen. Jeg har gjort mitt beste for å lage en hyggelig utstilling, og det ser ut som folk har likt den 🙂 Da noterer jeg nr 11 fra deg 🙂 Og sender over masse direktør-klemmer, og går og legger meg litt på sjesselongen i foajeen igjen 😀

    14. Wow, sier nå jeg, for en herlig utstilling!
      Så mange fine bidrag og for en flott direktør <3
      Jammen er du flink!
      Min stemme går til nr 11 <3
      Ønsker deg en fortsatt fin kveld og håper du har blitt bedre min venn <3
      Stooor go´klem fra Engla

    15. solkro: Så koselig du kom Solkro, ja du har fått deg litt å drikke, det er godt. Jeg har faktisk ikke ordnet noe mat, det må jeg gjøre neste gang. Få Fru Sandnes til å hjelpe meg med kaker og annet 😀 Takk for rosen, og nå skal jeg jeg løpe inn å notere meg nr 7 fra deg 🙂 God klem <3

    16. Den Lykkelige Amateur: Velkommen skal du være 🙂 Ja, litt kø har det vært i rykk og napp,og Kjerstisandnes lå på utsiden i sovepose, med hunden sin, for å være på plass 😀 Men hun ble skubbet litt bakover tror jeg, får sen ble hun 😀 ha-ha. Jada, her er det flere flasker på lur, og jeg farer bare ned i kjelleren hvor de lages, og hepser opp en ny flaske. Sånn at alle kan få 😉 For jeg håper på noen flere folk før dørene lukkes for denne gangen 🙂 Glad du likte utstillingen <3 Jeg noterer meg nr 8, og så går jeg og slenger meg nedpå sjesselongen litt igjen 😉

    17. Phui, endelig kom jeg inn, lang kø ved døra, popppis denne utsillingen din! Så mye artig, og så bare velge èn da… Jeg stemmer herved på nummer 8.
      Ps. Beklager, men den siste Champagneskvetten gikk i glasset mitt, så hvis du har en flaske til på lur så blir sikkert de tørste bak meg i køen glade også. Og kostymet ditt var særdeles vellykket, så ut til å være veldig behagelig å fly i. Komfort OG stil!

    18. Lisbeth: Ja, det måtte gjøres litt enklere denne gangen, pga kom rett fra sykehuset, men det ble bra likevel. Farging av gammel drakt, funker som ei kule det 😀 Så fint du likte Galleriet denne gangen også,her ligger jeg og drar meg på en sjesselong, og spretter bare opp hver gang det kommer noen inn døra 😀 Hi-hi, og der sto du <3 Stor klem til deg 🙂 Jeg noterer nr 16 på deg 🙂

    19. Hihi, ja helt klart mest spennende for deg, som sitter og teller stemmer, og kan kåre en vinner …. Men jeg følger med og kjenner på spenningen jeg også, vet du <3
      Klem

    20. Oi det Peter Pan kostymet ditt var jo bare lekkert 🙂
      Kjempeflott galleri, flinkeste Frodith 🙂
      Min stemme går til nr 16
      Ha en finfin kveld
      Klemmer

    21. dandilion: Ja, du likte outfiten? 😀 Måtte litt farging til da, av brukt drakt 🙂 Men det var jo greit, gjenbruk er bra 🙂 Og alkoholfri champagne,the best. Bra du har kost deg 🙂 Og fått tenkt over saken 😀 Da noterer jeg 21 på deg 🙂 Og ønsker deg en god kveld. Jeg rusler ut i foajeen og legger meg litt igjen 😉 Takk for avgitt stemme, nå begynner det å utkrystallisere seg LITT, men det er lov å stemme til i morgen kl 7, og SÅ kommer vinnerinnlegget litt utpå dagen, jeg har jo fri 🙂 klem <3

    22. Jeg rusler inn og ut og rundt omkring mens jeg tenker og funderer. Hmmm…. *tenke, tenke* Smakte godt med champagne. Og så var du så flott i dag. Lekre farger 🙂 Jeg stemmer på nr 21, jeg.

    23. annsenze: Ja, det er bra 😀 Nå er det en på vei her, så nå får vi se 😀 Kanskje det våknes litt til igjen nå rundt omkring 😀 Hi-hi klem <3

    24. Hihi, så bra du koser deg <3
      Jeg er stadig innom og titter jeg vet du 🙂 må jo følge med, og se om noen stemmer på meg 🙂
      Det kommer helt sikkert noen innom utover kvelden, i mens kan du ligge der i rosa outfit og slange deg i sjeselongen, høres deilig ut.......,snakkes <3
      Klemmer

    25. annsenze: Ja, det er ofte noen som går og ser,og kommer tilbake på kvelden. Jeg er litt utålmodig, men jeg burde jo ha lært meg dette, har hatt 4 Galleri Frodith-utstillinger før 😀 Men jeg er nå en gang laget sånn 😀 Og om folk glemmer det,så skal de nok få seg en påminnelse i løpet av kvelden også 😀 Ha-ha…For jeg ligger jo ikke akkurat nærmest i feeden til folk nå 😀 Ja, jeg har kost meg, på sjeselongen i foajeen, og ligger nå og venter på noen flere i 20-21-tida kanskje 😀 Moro er det uansett, og at folk koser seg med å se, om de ikke stemmer. Det er jo mest for å lage lttt liv her inne jeg gjør dette, men premie blir det til vinneren. Og noen stemmer får jeg på mail og sms også, så teller jeg opp i morgen 🙂 Har skrevet og noteret så blekket har sprutet, så det blir ikke vanskelig til slutt 🙂 Stor klem og takk for at du har tittet innom nå og da, holder meg våken her på sjesselongen 😀 Hi-hi

    26. Så herlig å se at sa mange har tatt turen innom, stemt og kosa seg med bilder og ditt glade nærvær! <3 så flott !
      Blir spennende å se hvem som stikker av med seieren !
      Håper du har kost deg sammen med gjestene dine i dag, og ønsker deg fortsatt en nydelig kveld!
      Det stikker vel noen innom i kveldinga også regner jeg med 🙂
      Klemmer fra meg <3

    27. Nei DU er jo ikke redd for noe, det vet jeg jo, så takknemlig for at du jaget dem bort:) Bonnie smilte lurt, og så pustet hun godt ut og la seg ned igjen, Nå ligger hun nok og drømmer om dyrekonkurransen… Jeg ser og alt for meg, deilig at vi kan ha det sånn 🙂 Og nå ser det ut som om jeg får sove godt i natt og 😉

    28. Helge: Ok, den er god 🙂 Takk for at du kom og stemte Helge 🙂 Det seter jeg pris på 🙂 Og at du er med som kunstner også 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    29. Min matgale verden: Så herlig natt 😀 Hi-hi, som vi kan lage historier Kjersti, jeg ser deg for meg utenfor liksom -galleriet mitt, med en gjeng andre, jeg SER det ordentlig faktisk 😀 Med Bonnie og alt, og du får hilse Bonnie og si at jeg skal lage en egen konkurranse for dyr sener, der BARE de dyrene får stemme, sjekk om hun smiler da 😉 Håper du får en bedre natt søvn i natt da 😀 Og uenfor Galleri Frodith, NULL roter, de har jeg vært ute og jaget…for JEG er jo ikke redd for noenting ;-D

    30. Natten i sovepose var slett ikke verst. Selv om jeg må innrømme at jeg skvatt litt da jeg hørte rasling, og begynte tenke på de svære akerselv-rottene du har snakket om…. Men heldigvis, det var bare en i køen som raslet med avisen din. Vi spilte kort og pratet sammen, drakk kaffe og koste oss med bollene. Og så sov vi litt da… Bonnie sov nederst i soveposen, for det liker hun best. Bonnie er og litt fornærmet for at hun ikke får stemme. Hun ville stemt på nummer1 sierhun, for det lignet litt på reven….om du lar det telle som en stemme får galleristen bestemme selv… Men en blir sliten av en natt i sovepose gitt, skal blii godt å sove i egen seng inatt. Nyt livet på sjeselong i foajeen 🙂

    31. ladyaugust: Ha-ha 😀 fin tokning da 😀 Da skal jeg notere det på blokken min…jeg ligger her på sjesselongen nede i foajeen 😀 Og drar meg, for nå har jeg flakset masse og er litt sliten i armene…Og jeg hører når det kommer folk, og da spretter jeg opp… Det har vært en del folk innom, noen stemmer her og noen stemmer der, og mange som bare ser 🙂 Håper hengekøya er kapret og formen stigende, her har jeg hatt pommes frites i pauen, jeg er lit kvalm og det var det eneste jeg hadde lyst på 😉 Klemmersøsklemmen <3

    32. Hei søs da har jeg tenkt og vurdert og tenkt og til sist trakk jeg lodd om de jeg synes er best 😀 Det ble nummer 18 Synes den var så morsom fordi det ser ut som ei skjøre som napper de fugla i stjærten hahahaha :DDD Goood ettermiddag til fiiiine søs <3 <3 <3

    33. Helge: Ja, det var mange fine bidrag, det synes jeg også, så jeg er glad jeg ikke skulle sitte her alene å plukke ut EN vinner, mange gjør jo det også… Men jeg synes det er mest gøy at dere gjør det 🙂 Ja, kom tilbake når du er klar og har bestemt deg :.-) Ta litt champagne til jordbærene 😀 Hi-hi

    34. Du verden så mange fine bidrag – 21 stykker. Det står mellom 2-3 stykker så jeg kommer tilbake. Tok med en kurv jordbær i dag – som en slags liten feiring av St.Hans. Ha en fin kveld.

    35. Min matgale verden: Det kan det hete 😀 Neida, jeg har ikke slitt meg ut 😀 Jeg har lagt meg på sjesselongen her ute i foajen jeg vettu…Og spretter bare opp når jeg hører noen som ankommer.. Veldig greit sånn…Jeg har ikke drukket så mye champis, så slipper den løpinga på do og sånt..Hi-hi 😉 Bare ligger her og drar meg og spiser druer.. i den rosa out-fiten 😉 Ja, jeg synes det var så mye fint her at, og alle stemmene kommer ikke HER vet du, noen på mail og noen på sms faktisk. Så her er det ingen som ser alle stemmene 😉 Jeg synes bildet ditt er KJEMPE-fint <3 Og det vet du 🙂 Så bra du har kost deg min venn, direktøren skal nå inn å notere ned stemmen din, greit når en utpeker seg så tydelig 😉 Hvordan var natten i soveposen? Ha-ha-. Klemmer i massevis til deg <3

    36. Heeeei. Nå har jeg rusla rundt her inne i hele dag jeg, og er ganske full i MAGEN av all champisen. Neste gang får du leie meg inn, så kan jeg stelle i stand noen lekre små O`dourves…:) Var så mye fint å se…men stemmen min var ganske klar, og den går til nr 16. For det første var det noe jeg har selv, som gir meg gode vibber, og så var det sånt deilig spill i flasken….ga meg vann i munn….og stemmen var klar. Ah….så herlig med utstilling! Selv om jeg antagelig kommer til å gråte meg i søvn i kveld, over ikke å få en eneste stemme! Hrmpfh! Kan jeg skylde på hun som TOK bildet kanskje?? Burde hun ikke oppmuntret meg til å gjøre litt mer av meg….jo, jeg tror nok det er der feilen ligger…. hehe Ah….det har vært en deilig dag på utsilling, kunne bare hver eneste dag vært som denne…. Og du, det Peter Pan kostymet altså!! Noe så lekkert! Det var bare helt på sin plass og utrolig kledelig! Joda, dette kan du! Spennende å se hvem som vinner nå da! Ha en finfin mandagskveld, og husk nå å ikke slit deg helt ut der du står i foajeen 🙂 Stor klem til galleristen! (kan det hete det?)

    37. venkesstrikk: Så bra du likte utstillingen 🙂 Jeg har jo galleriet fra før, så her trengtes kun litt makover på antrekket 😀 Hi-hi… Jeg noterer nr 17 på deg, fint du kom og stemte 🙂 Det har vært en del innom i dag, men ikke SÅ mange som stemmer 😀 Men hyggelig at mange vil SE da 🙂 Og det er SÅ mye fine bilder synes jeg 🙂

    38. frustrertfrueihouston: Hei og koselig at du har hatt en bra titt 🙂 Ja, jeg er stolt som en hane jeg 😀 Ja, nr 1 skygge som faller på en pute er artig 🙂 Og de ørene er ganske artige, synes du ikke, på en person 😀 Hi-hi Ja, flott du har kost deg med champagne og alt Og takk for rosen 🙂 Takk for at du kom <3 Det ble mye fine bilder og takk for ditt bidra også 🙂 Klem fra direktøren. Jeg noterer nr 1 på deg 🙂

    39. foreignerat50: Hei Joy, så fint at du koser deg 🙂 Ja, her er det mye fine bilder og glad de kom til mitt galleri 🙂 Og glad at DU kom 🙂 Jeg skal notere meg nr 17 på deg 🙂 Stor klem fra Galleri-direktøren <3

    40. Tusen takk fineste galleridirektør for en flott utstilling! Jammen er det vanskelig å velge, så nå har jeg gått rundt her inne en stund, tittet og studert, frem og tilbake, og har endt opp med bilde nr 1. En skyggepute, den var stilig! Ellers må jeg få takke for deilig champange til frokosten – ikke hverdagskost, men til en så flott utstilling hører det jammen med. Tror Peter Pan hadde vært stolt av hvor flott utstillingen er, og hvor mange fine skyggebilder du har fått inn. Kos deg resten av dagen og vær stolt av utstillingen! Kjempebra! <3

    41. Lithanna: Ja, glad det ikke er meg som skal bestemme vinneren, sååå mange fine 🙂 Fint du klarte å bestemme deg for en likevel 🙂 Takk-takk 🙂 Ha en fin dag 🙂

    42. cathrinehenriksen: Hi-hi, ja jeg må nok gni hardt 😀 He-he. Takk for stemmen deres, jeg noterer så blekket flyr her, og rusler rundt og koser meg med alle sammen og de fine bildene 🙂 Det har vært en glede å gjøre i stand, med så mye fine bilder 🙂 Men hyggelig med ros så klart 🙂 Klemmer igjen <3

    43. annsenze: Så gøy at du likte det 🙂 Tusen takk, jeg er strålende fornøyd her jeg står med glasset mitt og nipper, mens jeg noterer stemmer 🙂 Takk for at du kom fine deg <3 Jeg notrerer stemmen din og rusler videre 🙂 Klemmer <3

    44. frokenfjeldberg: Takk for at du tok turen helt fra Portugal innom her 😀 Det var jammen flott <3 Og takk for stemmen 😉 Jeg spankulerer rundt her med glasset mitt og noterer når jeg får inn stemmer 🙂 Stor god klem til frøkner, fra galleridirektøren <3

    45. ~Thessa Braathen~: Takk for at du stemte Thessa <3 Jeg noterer så blekket spruter her 😀 ha-ha..og vandrer rundt dere her med champgnen min 😉

    46. Ja nå har jeg gått å studert lenge her , og det var MYE fint <33 Så ikke lett å velge , selv om jeg er edru tross alt , haha....chapanjen var god den likevel =) Men fikk med meg typen til å bestemme her og selv om det var VELDIG mye bra , så tror jeg vi går for det siste bilde nr. 21 . altså :)) Litt fordi det så ut som noen ekstremt laaaaaange bein på skyggen , og fordi det ser nesten ut som skyggen holder en fotball i hånda ....så det var litt festlig :o) Men veldig MYE bra som sakt :o) Så vil jeg bare takke deg for at du har stått sånn på å laget en så storartet utsiling her i galleriet ditt kjære Galleridirektør Frodith <33 Håper formen stadig blir bedre på deg , og må si du så veldig lekker ut i dag også i ditt fabelaktige antrekk <33 Du får ha lykke til med å vaske bort blåfargen , hihi :o) Klemmer masse <33

    47. deveny: Takk for at du kom og takk for stemmen din Deveny <3 jeg noterer og regner her 😀 Ha en fin dag ønskes fra Galleridirektøren 😉

    48. ladyaugust: akk-takk 🙂 Ja, moro med åpning, og har langåpent 😀 Til i morgen tidlig 😉 JA, bare se om igjen og om igjen du 🙂 Så får jeg stemmen din når du er klar søs <3 Var det ikke mye fint? 🙂 Jeg vet mange har jobbet akkurat til utstillingen 🙂 Klemmerflat <3

    49. Oslopadde: JA, bare send meg en sms eller mail, så får jeg noen der også 🙂 Fint det 🙂 Det er ikke lett, for mange fine 🙂 Jeg er sånn halvfrisk, dro hjem fra jobb igjen…Sofaen best.. Klemmer <3

    50. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Så bra du kom 🙂 Ja, mange fine bilder her, og ikke lett å velge. Folk har jobbet veldig. Takk, så fint du likte den. Jeg noterer stemmen din, og ha en fin dag Vanja <3 klem <3

    51. annebe: JA, jeg synes også det er MAAAANGE fine, og artige 🙂 Og glad ikke JEG velger 😀 Så bra du synes det var gøy å være på utstilling 😀 Jeg noterer din stemme. Stor klem til deg <3

    52. cathrinehenriksen: Ja, bare kom når du er klar, jeg blir her utover dagen jeg,og kvelden også 🙂 Masse fine bilder, ikke sant? Og tusen takk for skryt om antrekket, jeg har jo jobbet litt med det da 😀 Ja, du får bare kose deg og gå flere runder 😀 Klemmer i massevis fra direktør Frodith <3

    53. Fru Stussli: Ååå, tusen takk for at du kom Bente :- )Ja , er det ikke moro? 🙂 Jeg har pyntet meg veldig og gledet meg masse. Så fint at The Stusslis steme 🙂 Jeg noterer nr 12 på dere 🙂 Masse masse klemmer tilbake også, og god tur 🙂

    54. Tonje: Takk for det 🙂 Jeg har gledet meg veldig til å vise dere alt dette da 🙂 Takk for at du stemte 🙂 Dette er moro 🙂 Ha en fin dag 🙂

    55. Maren Kvalvaag: Tusen takk for at du var med og stemte, det er kun ved stemming vi får kåret en vinner 😀 Så tusen takk 🙂 Jeg noterer meg din stemme <3 Takk for titten 🙂

    56. fjellgeitbundingen: Hei-hei, og takk for din stemme 🙂 Så koselig du kom og tittet og stemte 🙂 Galleridirektøren er veldig glad for det<3

    57. Gratulerer med utstillinga :DDDD Oi såååå mange flotte skyggebilder 😀 Folk har virkelig jobba. Det var såååå mange fine at jeg klarer ikke velge, må se igjennom dem 5 ganger til i alle fall før jeg bestemmer meg. Ha en nydelig dag søs <3 klæmmepannissklæmmen 😀

    58. WOW 🙂 mange fine bilder! Du er flink til å få folk til å vise hva de kan! Jeg vet sannelig ikke hvilket bilde jeg skal stemme på – sliter med å velge, jeg vet du 🙂 det står mellom 2-3 stykker. Jeg sender deg en sms når jeg har bestemt meg 🙂
      Ha en riktig så fin – og FRISK – dag 🙂
      Paddeklem

    59. Gud bedre , så flink du har vært å stelt i stand alt dette for oss <33 Herlig , herlig <33 Dette var ikke lett , så mange flotte bilder og stilige ikke minst ....hmm , tror jeg må ha litt betenkningstid så bra det er åpent en stund ja =)) For var vanskelig å bare velge ETT bilde her ......hmmm tenke tenke , ja kommer som sakt tilbake . Da tar jeg med typen og ser om det kan bli litt lettere å velge da ;-D Herlig antrekk og spraytan i fengende farge du hadde da gitt , og alkoholfritt passer i grunn fint i dag ja , hihi <33 Klemmer i vei til lekre Frodithen i passende antrekk <33

    60. Hahaha så moro! Min favoritt er nr 12 og dit går min stemme 😀
      Jeg synes The pink lady var superfin i Peter Pan kostyme.
      Hurra hurra hurra for den fineste direktøren
      Mange mange klemmer fra The Stussli´s
      Ha en strålende mandag og åpningsdag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg