Frodiths Vår-foto-challenge – Dag 5- Hender

 

Hender

I dag har jeg jukset litt, men jeg tillater meg det siden jeg har bursdag i dag.. 😉

For egentlig er dette EN hånd…Men en hånd og en hånd er TO hender er det ikke det da??

Denne hånden har jeg sett så mange ganger og likt så godt . Det er neven og rosen som borrer seg

opp midt i Oslo…rett ved Spektrum…

Og det stråler både styrke og noe sårbart over denne statuen…

 

Så i dag er dette mine hender

En hånd…

Og den samme hånden om igjen…. Det må da bli to hender 😉

 

 

 

 

 

 

#fotochallenge #fotoutfordring #foto #hender
14 kommentarer
    1. Jeg har gått glipp av så mye den siste tiden, men så gøy at du har satt i gang en ny fotochallenge! Fine temaer denne gangen også, gleder meg til å se uvant synsvinkel og morgengry jeg! 😀
      Dette var også veldig fint, har faktisk aldri sett den før heller! Men jeg er generelt sett lite i det området der 🙂 Stor klem!

    2. Hmm….denne hånden har jeg ikke sett. Så det må jeg gjøre neste gang jeg er i Oslo 😀 Stilig løsning. Likte den veldig godt. Den er et nydelig symbol <3
      Gratulerer så mye med dagen i dag. Det passet godt med den rosen i hånden 🙂
      Bursdagsklemmer til deg <3 <3 <3

    3. Det må vel være tillatt! Jeg gjorde for så vidt det samme i min tolkning av oppgaven……Kjempestilig statue….en protest med mye kraft i. Rosa i hånda gjør den mye snillere enn om det bare hadde vært en knyttet neve! Det er vel muligens et symbol for arbeiderklassen og kampen for likeverd? Jeg burde vel ha visst det, men jeg har ikke sett statuen før nå! 😀

    4. Aha.. er ikke det på Lilletorget ? – og bygningen til venstre på første bildet holder Fellesforbundet til? Tror jeg har gått rundt der mange ganger for masser av år siden 🙂 Et veldig talende bilde 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg