Tommy Tokyo og nattdyrene… ;-)

I går skulle Tommy Tokyo startet hele kalaset, kl 17 i Wrightegården. Og han er ypperlig for tidlige kvelder, med litt stille publikum…med sin sarte, såre stemme og fantastiske tekster.. MEN så ble han forsinket pga trafikken, alt ble forskjøvet, og i stedet skulle han spille til sist…kl 23..

Så før vi fikk gleden av å høre han igjen, hørte vi på:

Øystein Greni…

 

Og Lissie og Øystein Greni… Og Lissie var en dame med en stor stemme 🙂

 

Og Team Me var en artig overraskelse …

Det var en del andre band også som spilte, men da brukte vi tida til mat og skravling…

 

Helt helt til slutt…flyttet innadørs, med stupfulle folk på alle kanter, som snakket KJEMPEHØYT., og var mest opptatt av seg selv…..


…såååå kom den store helten: Tommy Tokyo!!


Han tok de låtene han hadde med mest “trøkk i ” som han sa selv, for dette var ikke tidspunktet på kvelden for de sarteste låtene. Det ble en annerledes opplevelse en forrige gang, pga publikumet som ikke kunne holde kjeft… MEN det er ingen tvil om at dette fremdeles er min nye favoritt 😉

Og at jeg helt klart skal på flere konserter med han. Han er STOOOR!! 🙂

Her har det blitt litt forandring i planene, så vi skal på en liten biltur, før vi setter nesen hjemover igjen 🙂

 

 

 

 

 

#tommytokyo #musikk #festival
30 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Folk klarer ikke tenke på annet enn seg selv etter 5 timer på festival, det er sikkert og visst…Fulle og opptatt av sin egen stemme 😀 Men det var hyggelig hele festivalen uansett 🙂 Klemmer <3

    2. Så nå har du vært på konsert med han igjen ^^ Litt kjedelig at det ble som det ble, folk er ikke så veldig flinke til å vise hensyn alltid. Spesielt ikke når klokka begynner å dra seg mot midnatt og de har nådd bunnen på x-antall vinglass. Men godt å høre at du koste deg, og at du fikk sett litt nye band 🙂 Klemmer

    3. Eva: Ja, vi oppfører oss også veldig fint 😀 Hi-hi Men de andre bråker og herjer 😀 Morsom opplevelser uansett 🙂 Stor godklem <3

    4. Så trist at fulle folk skal ødelegge en fin konsertopplevelse. Men må si at Tommy er virkelig STOR som tar det hele på strak arm også 🙂 Kjekt med konsert uansett 🙂
      Jeg var på Morten Abel konsert i går, og der var det også en del folk som hadde giret seg opp med noe i glasset. Det tok nesten knekken på hørselen min, men gikk bra. Jeg og min venninne sto helt fremst, og oppførte oss fint 😀
      <3

    5. Hanne: Vi hadde en fin kveld uansett 🙂 I dag er jeg sliten og trøtt. JEg drikker jo ikke men føler meg bakfull likevel… Sovet litt lite 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    6. karidansen: Ja, folk pratet kjempehøyt, drev liksom og RALLET…selv om arrangøren prøvde å hysje ned bråket. For han har jo så forsiktig musikk…Men ble bare roping og skravling likevel. Men vi fikk da hørt LITT, og ellers var festivalen UTE bra. Og Tommy skal jeg nok høre igjen 🙂 Nei, ikke hørt Guren Hagen.. Må høre på han tror jeg 🙂

    7. dedicat: Moro med festival, vi koste oss 🙂 Og nå er vi hjemme igjen, og har noen gode minner. Var ikke så lange turen, men fikk oppleve akkurat festivalstemningen 🙂

    8. Hanne: Du kjenner til han du også?? Så gøy 🙂 Ja han er så topp, og jeg har hørt han EN gang på konsert, og da var jeg solgt 😀 Og hørt masse på musikken hans etterpå 🙂 Nå er jeg hjemme igjen 🙂

    9. annebe: Han ser litt tøff ut, og er liksom helt i kontrast på utseende og musikk synes jeg 😀 Sart, følsomt og veldig ærlig musikk, og så ser han ut som han skal sette i gang noe METALL eller noe..Men neida 🙂 Fin helg 🙂 Klemmer til deg også <3

    10. Veronica S: Det var for sent på kvelden, og det blir jo sånn sent på kvelden, så lenge de selger alkohol der.. Men litt irriterende til en sånn rolig artist.. MEN det var han som kom for sent.. Og vi fikk oppleve mye annet fint, og jeg skal nok høre han igjen snart på en roligere måte 🙂

    11. fruensvilje: Ja, vi hadde jo satt oss til, på BORD og greier, helt først ved scenen. Og han har jo sånn sart musikk, med mye tekst og sånt. Og kl 23 var folk så fulle at det eneste de er opptatt av er sin egen stemme.. så de hadde ikke tid å høre på han… Men VI hørte, og jeg skal nok høre han igjen, i en annen setting neste gang 🙂 Og vi fikk jo oppleve mye andre band også 🙂

    12. Helge: Det var en kjempefin festival likevel. Og jeg kan jo høre Tommy Tokyo igjen senere 🙂 Moro å høre noen nye band også, som JEG ikke hadde hørt så mye på. Lissie var flink 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    13. Kjipt at Tommy ble så kraftig forsinka. Men bra at du fikk en fin opplevelse med sangene hans. Øystein Greni er jo et kjent navn, måtte google han før jeg “fant” han. Enda bra at det var godt vær ettersom dere måtte vente i mange timer. Så de solgte nok mye mat den kvelden alt fra pølser til mere middagsmat. Ha en fin kveld.

    14. Er så kjedelig når folk ikke kan være stille å nyte musikken!! Men bra du fikk litt med deg likevel. Lissie er en artist jeg har fått mer og mer sansen for.

    15. Mange flinke dere hørte på da…men synd at bråk ødela den fine opplevelsen fra favoritten din…:)) Han ser litt tøff ut også…
      Håper det var en hyggelig biltur i dag før hjemturen :)) Lørdagsklem og fin helg videre <3

    16. Ingen tvil om at her har det brust av ungdommelig blod i årer av mange aldersgrupper.. Det er jo bare så herlig med sånne festivaler om man blir fenget av musikken og stemningen og lar seg rive med 🙂 Ha en fortsatt herlig opplevelse der du er.. OG ,, tusen takk for overraskelsen i posten,, måtte le,, men holder innholdet hemmelig til jeg har funnet ut hvordan jeg skal fortelle det… 😀

    17. Ja, slik er det ofte, at fulle folk blir veldig dominerende….. Synd at han ikke kom tidligere på kvelden. Det er rart dette med oss nordmenn – at det har lett for å være enten eller. Enten drikker man ikke – eller så drikker man…… til gagns! Håper det byr seg flere anledninger til å høre og se denne dyktige artisten. Kunne tenkt meg det sjøl. Er litt svak for mannlige artister som skriver om hverdagslivet……hendelser tanker og følelser som vi kjenner oss igjen i. Har du hørt Guren Hagen? Han har en annen stil enn Tommy – men han er dyktig…synes jeg.:)

    18. Det var dumt at han ikke fikk spilt før da, og folk som ikke kan tie stille når det trengs er noe herk! Likevel håper jeg dere hadde en fin opplevelse, og det kommer flere muligheter til å høre han. Kos dere på biltur og ha en fortsatt god helg!😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg