Noe som gjør meg glad!! :-)

DETTE gjør meg glad, RETT OG SLETT 🙂


Fyke rundt med kameraet mitt, og ta bilder …

 


Det gjør meg bestandig glad 🙂

Hodet slapper av, jeg jobber kreativt, jeg får luft og litt trim, jeg er i min egen verden. OG av og til gleder jeg noen andre enn meg selv med det også 😉

Dette oppdraget var fra Birdbay“Noe som gjør deg glad”

Håper hun er fornøyd med tolkingen.

 

Hva gjør DEG glad?

 

 

#foto #fotochallenge #fotooppdrag

 

(Jeg følger listen over her, og legger ut bilder som jeg har vært og tatt på oppdrag jeg har fått av leserne mine. Det kommer mer av dette, til jeg er ferdig med listen 😉 )

22 kommentarer
    1. Det er så mangt som kan gjøre meg glad. a). Positive mennesker, b) Se igjen noen man ikke har sett på en stund, c) Når junior lager noe til meg d) Når man når et mål/blir ferdig med noe. Ellers gleder jeg meg over å lese bloggen din og alt det positive du sprer, samt flere av de andre bloggerne jeg er innom. En glad dag ønskes deg!😊

    2. kjmepekule bilder
      hva gjør meg glad
      gode nyheter
      hundejentene
      gode venner
      flott familie
      god dag på jobben
      solskinn
      perfekt kopp med te
      et bad
      hodepinefri dager 🙂 og det har eg i dag OG fri og skal på kurs der eg får middag……nesten umulig å bli bedre 😀
      ha en fantastisk glad dag klemmetingene <3

    3. Vil tro du får “godkjent” nå også! Smart å be om oppdrag – det engasjerer både bloggvennene og deg. Husker du skrev at du hadde litt problemer med å fargelegge dagene…..og så finner du på noe som er med på å løfte deg igjen! Det er en flott egenskap – å finne på sin egen,sunne medisin – når dagene kjennes litt mindre fargerike enn de vanligvis gjør! 😀

    4. Den gleda forstår jeg meg godt på. Jeg kan nesten si at jeg føler på “lykke” når jeg gir meg lov til å bare leite etter motiv.
      Ellers god mat, god drikke og godt selskap gir meg stor glede.
      Og ensomme stunder med hodet fylt av gode tanker.
      Det er egentlig så mye :)…….

    5. Meg og! Foto gjer meg og glad! Fotografere, vakre motiv, fargar, energikilder.. Du tek vakre bilder, Solfrid 🙂 Håpar stresset i jobbsituasjonen har roa seg litt og ha ein kjempe fin dag no!

    6. Der var vi jammen like gitt. For det å ha kamera med, gjør meg også glad. En kjempefin løsning på denne oppgaven synes jeg <3
      Du er så flink du. Jeg er helt betatt 😀
      Ønsker deg en strålende glad dag <3 Klemmer <3

    7. Jeg kan forstå at denne gjør deg glad. Jeg tror du er en flink døvelærer, men du skulle egentlig hatt en kreativ jobb. Fotograf for eksempel…du har det blikket.

    8. Det var flotte bilder fra deg igjen 🙂 Du er flink!!!! Og da deler vi samme gleden. Av og til må jeg faktisk se meg rundt om noen ser meg for da ligger jeg kanskje på alle fire eller hodet stikker inn mellom noe eller …………….. ser motiv i så mye 🙂
      Ønsker deg en god dag!!!

    9. Hva gjør meg glad? Det er vel gode ting som handler om familien og venner. Ellers er det smarte ting jeg gjør som jeg kan ha glede av lenge, f.eks være våken når det er salg eller når jeg har forberedt meg på noe. Ellers er nye venner noe som gjør meg glad, opplevelser og turer. Ha en fin dag.

    10. Akkurat det samme gjør meg glad !
      Rundt over alt med ett eller annet kamera og ta bilder. 🙂 Har funnet ut at Oslo ikke har nok gater til å ta bilder i, tror jeg har vært i alle snart 🙂

    11. Hun er veldig glad for tolkningen:) Du tar mange flotte bilder også:) Og jeg blir glad av å se på dem også:) Er ikke så mye som skal til for å gjøre meg glad hehe.. Ønsker deg en vakker dag. Oppdraget er absolutt godkjent:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg