Om jeg har glemt “den rutete skjorta”?

Neida…og ikke har jeg glemt den grønne genseren heller… He-he..Neida ….Tull til side. …

Den rutete skjorta er for de som ikke vet det en bloggjente, og selv om jeg er litt sen på dag så er jeg her for å hylle henne:

 


Den rutete skjorta er en av de flotte her inne. Hun er alltid med på noe moro her på bloggene.

Hun skriver de koseligste kommentarene og de fineste innleggene. Den rutete skjorta virker veldig SEG SELV. Hun byr på seg selv, viser tydelig hvem hun er og virker fornøyd med den hun er. Hun er uhøytidelig og virker fantastisk snill. Og sånt liker jeg <3


Hun jobbet tidligere i en barnehage, men går nå på skole for å bli barnehagelærer. Hun er glad i å reise, er mye sammen med familien sin, spesielt søsteren sin og koser seg med livet. 
Hun er ganske allsidig hva filmsmak angår og lilla er favorittfargen. Hobbyene hennes er foto, lese,  blogg og scrapbooking.

Den rutete skjorta er en av de jeg kunne tenke meg å møte på utsiden, for hun virker så herlig naturlig. Jeg liker at folk er det, er seg selv. Så jeg håper på sjansen til å få en kafetur med henne en dag. 



 

 

Men nå må vi komme til saken: For Carina har BURSDAG i dag!!!
Og den må jo feires med kake og ballonger, og gjerne med begge deler på en gang 😉

 


Kjære Carina
Gratulerer så masse med dagen!
Jeg har ikke glemt deg, selv om det ble litt sent. 
Det skyldes mye stress og litt sykdom, men NÅ er du feire-klar her:


Kos deg med kake og jeg sender over en diger bursdagsklem <3
Håper jeg får treffe deg i løpet av året, for du er ei knakende flott jente 🙂

 

 


Kjenner du Den rutete skjorta?
Har du hatt bursdag her inne på blogg?

 

 

#bursdagsinnlegg #bursdag #gratulasjoner #denruteteskjorta

11 kommentarer

Siste innlegg