En “rørete” dag med nydelige folk…

Jeg trenger vel ikke akkurat forklare for deg hva dette RØRET er nå lenger… Alle vet at det ligger et rør foran Operaen, og at det røret er MITT!! 
Eller…det er kanskje noen andre som har litt eierforhold til det også, men LITT mitt er det hvertfall.. Nok til at jeg ba om masse oppdrag jeg skulle gjennomføre inni der…Vel det gikk vinter og vår, før jeg faktisk fikk gått løs på oppgaven… En rumener flyttet inn der, og jeg ville ikke jage han..

Men i anledning at jeg skulle møte Puffen, Afebruarygirl og Kristin i dag, på et aldri så lite bloggtreff, så bød anledningen seg til litt rørete tilstander… En fantastisk herlig dag, med nydelige mennesker <3


Gjengen var klare for å hjelpe meg med å få gjennomført en del av oppdragene. Så her kommer oppdraget fra 
Elevele.blogg.no

Masse sjiraff….

Drøvtygging…eller hva det er sjiraffer gjør….


Sjiraffer har lange bein…både bak og FORAN….


 

En litt sliten sjiraff var det nok på slutten av ettermiddagen ja… 😉


 

Men HEI!! 
Plutselig dukket en annen LITEN sjiraff opp inni der…
En Puffen -sjiraff…


Og de er faktisk de aller-aller søteste <3

 

Oppdrag fullført, og sjiraffen i boks!
 


Liker du å kle deg ut? 

 

 

#røret #utfordring #fotooppdrag #sjiraff #bloggtreff 

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg