Nå kan jeg snart “vaske” hele Norge!!

Ja…nå har jeg snart muligheter til å vaske hele Norge.. Her går armene omtrent som vindmøller…..eller som beina på en liten flittig Duracell-kanin… alt etter hvordan man velger å se det..For jeg strikker kluter så det kan deles ut i det MINSTE en til hver husstand snart 😀 Ha-ha..

Litt må man overdrive…for å få fram et poeng…ikke sant?

Her er de siste nye klutene og håndklærne som jeg har strikket. Regner med det blir noen nye i løpet av helga også, jeg skal en tur på landet til Frodith-mor, og da blir det mye strikking

Noen som kan gjette hva det skal forestille ? Figuren på kluten over… Jeg prøvde å strikke en av oppgavene jeg fikk…Hm… Ikke bare enkelt på frihånd… 😀

 

#håndarbeid #strikking #kluter #kreativitet #hobby

30 kommentarer

Siste innlegg