På Catwalken i “Galleri Frodith”- Verdensberømte modeller – Dag 4

” Ja…Halllllooo!!! Jeg er fremdeles her inne!!  Hei igjen, og velkommen tilbake! Du så kanskje det var litt tømt for paparazzier i dag, på utsiden..? Var vel bare igjen en liten stakkar om jeg ikke tar feil…? Vel…det har sin grunn.. Jeg var litt lei av dem nå, og ville de skulle se at det var INGEN grunn til å ligge i buskene der ute å glo… Så jeg inviterte dem likegodt INN jeg…litt tidlig i dag… Når det var helt tomt her…
Så fikk de traske litt fram og tilbake her SELV…og prøve ut hvordan dette var.. Og samtidig se at det er jo FRITT for sladder -stoff og skandaler her inne… Jeg fikk så klart tatt en bilde av dem, som jeg blåste opp i STORT format, og hang opp i foajeen her!!”


“Etter de var gått igjen, og jeg fikk sjekket at det var omtrent tomt på utsiden tok jeg meg en øvingsrunde på catwalken selv så klart”

“Men siden det er GRØNN dag i dag, og siden “GREEN DAY” er rockn-roll, så lar jeg bare alle modellene gå berserk og rocke løs på catwalken i dag, uten større presentasjon til “American Idiot” av “Green Day”
 

Etdiktomdagen.blogg.no.

 

fruensvilje.blogg.no

 

zoeticworld.blogg.no

 

 

Stavangerinmyheart.blogg.no

 

margarites.blogg.no.

 


Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no

 


 Minmatgaleverden.no

 

spisogspar.blogg.no.

 



utifriluft.blogg.no (den største av dem.. )

 



annebe.blogg.no (og en skjult paparazzi…. )

 

khjertaas.blogg.no.

 


Etvennligpuff.blogg.no

 


fruvinningland.blogg.no

 

“Og til sist kommer jeg: frodithen selv. Drømmer om sol og fine dager, og bare oppe på podiet for å si: 

Takk til  alle som har vært med i dag, både til dagens modeller, og til dere som kom på dagens Moteshow!!
Som dere så var det jo bare grønt her i dag, og det er fordi det er NY visning i Galleri Frodith i morgen, i en annen farge. Nå nærmer vi oss de siste visningene
Ha en fin dag så lenge”

 

 

#catwalk #outfit #modeller #Klær #grønt #challenge #gallerifrodith #lek #moro #moteshow

45 kommentarer

Siste innlegg