Ladyen, Englebassen og Frodith

Du som har kjent meg en stund her inne vet at jeg har en adoptiv-søster…Og hva er så det? Jo en søster jeg har har adoptert på egenhånd, etter å ha fått en søknad om søsterskap. 
Og en lillesøster hadde jeg jo ikke, så da søknaden kom, og jeg og LadyAugust hadde funnet tonen så “det sang” første gang vi treftes i 2013, så ble vi så klart blogg-søstre på livstid.

Når Ladyen og jeg treffes pleier vi å bli sittende på rumpa i 6-7 timer, mens kjeften går, latteren sitter løst, verdensproblemer blir ordnet opp i og kloke ord utvekslet. Noen ganger rekker vi ikke å komme oss inn på en kafe en gang…


I dag fikk vi mulighet til å treffes igjen, og nå var det jammen meg på tide. Sikkert nesten et år siden sist minst… Vi kom oss til og med på kafe, Mini-Ladyen var også med  (datteren) eller Englebassen som Ladyen kaller henne, så det var kjempekos. 



Englebassen fikk kanskje “hull i ørene”, men hun er en tøffing så hun tåler det nok …

Det ble en liten Snap-selfie, for da blir vi så veldig lekre vettu 🙂 


Ferdig sminket og greier.. Jeg får til og med blå øyne..

Supre timer, med super-søs Lady August og Englebassen. Skal snart treffes igjen 🙂

Har du truffet noen fra blogg-blokka som har blitt gode venner i ettertid ?

 

 

Fikk du ikke med deg novellen min: 
Varme

Eller fikk du ikke bidratt til:
Hva tenkte du nå da?

Bare trykk på linkene, så kommer du dit 🙂


 

#bloggsøster #laydaugust #venner #vennskap #kaffetreff 

 

24 kommentarer

Siste innlegg