Så var det kanskje ikke slutt på modellkarrieren min likevel ;-)

 

Du som har hengt med her inne de siste månedene har kanskje fått med deg at jeg nærmest var på vei over “dammen” til en modellkarriere i Los Angeles…?? 😉

Ja, du skjønner ….Etter den uka med catwalk på bloggen og greier, så la jeg ut det bildet med den oransje parykken på Instagram …Da dukket det jo plutselig opp en motefotograf fra LA og begynte å FØLGE meg…
Vel…det varte EN dag, som du kanskje fikk med deg…Så “snudd han og gikk sin vei…”
Og så var det liksom ikke noe modellkarriere på meg likevel…. 😉

Men skulle du sett!!
Plutselig var han tilbake igjen gitt…
Vel…han vil visst ikke “FØLGE” meg , men “LIKE” meg kan han visst 😉
Han har nemlig funnet meg igjen..og LIKTE dette bildet også: 


Så hvem vet…Kanskje det ikke var helt slutt på modellkarrieren min likevel 😉

 

#modell #motefototgraf #instagram #foto #tullogtøys 

16 kommentarer
    1. Kjære deg ,, du er jo bare i start gropa 🙂 Peis på 🙂 Nå har jeg vært lenge borte fra bloggen.. det har vært så mye annet i fokus.. 🙂 Ha en fin dag 🙂

    2. Du er en god historiker 🙂 Som iallfall fikk meg til å smile nå på formiddagen 🙂 Skjønner han “liker” bilder dine, de er flotte, bare vent så følger han nok karrieren din igjen snart 🙂

    3. ..jajaja..se der..nå har kar’n fått tenkt seg om, hehe 😉 Ja du får ha lykke til med karrieren, og ellers ha en nydelig dag, mens du vente på at den skal ta av 😉 :))

    4. Hihih..herlig..JA han har god smak ihvertfall!! Lykke til i modell karriaren! Ha en god dag!

    5. Wooooooow! SÅ UBERKULT!! Det er jo helt fantastisk! Og når han først har fått snusen i deg, så vet vi vel ikke ordet av det før du flakser over dammen 🙂 Men så GØY da. Ble helt stolt over å kjenne deg altså, og det bildet er bare vakkert! klemmer<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg