Snipp-snapp-snute- så var oljeeventyret ute… ;-)

Man snakker om at man ikke vet hvor lenge oljen vil være største inntektskilde for Norge.
Jeg skal ikke ha noen lang utredning om hva som skal “redde oss”, eller noe i den gaten, men siden jeg fikk i oppdrag av Helge, om å tegne “noe med  olje-eventyr og andre eventyr og Troll og sånt….”, så har jeg prøvd meg på DET.

Helge er bloggløs bloggvenn som jeg har kjent i mange år, og han er med på det meste av utfordringer og foto-konkurranser og slikt. 

 

 

Så da håper jeg tegneoppdraget ble slik han ønsket…

Hva synes du om løsningen? ;-D

 

Her er andre tegneoppdrag om du ikke har fått med deg dem:

-Kjærlighet

-Villmarkens datter – det er meg

– Med nesa mot himmelen i en blomstereng

-En konsertopplevelse jeg har vært på

– Sommerregn like vått som vanlig regn

– Frodith balanserer på regnbuen

-Omsorg

-Frodith koser seg med jordbær

-En fe

 

#tegneutfordring #tegning #oppgave #olje #troll #eventyr

 

36 kommentarer

Siste innlegg