Jeg har blitt skygget igjen…

I dag tidlig var skyggene lange og elegante..
Jeg kan jo ikke la sjansen gå fra meg, til å leke meg litt..

 

Selv om folk kanskje lurer litt på om det er noe GALT med meg…der jeg står og vrir og vender på meg i full offentlighet…Uten så mye mål og mening…
Men det er mening for MEG…så da fortsetter jeg.. 😉

Været var godt og varmt…jeg hadde halvkort kjole og bare legger, for første gang i år..Og kjolen blåste bare svakt litt hit og dit…Ingen fare på ferde

Ennå….

 

 

Verre var det da jeg skulle hjem igjen..
Ingen sommer og varme, uten STADIG økende vind utover dagen…

Håret til høyre, poser til venstre…og skjørtet RETT OPP… 
Godt jeg har skikkelige truser …slik “voksne” folk har.. 

Har du tatt noen skyggebilder i juni? 

Du er klar over at det blir en Peter- Pan -utstilling hos meg på slutten av sommeren?
Og da MÅ du har bildene klare!!

 

#foto #skyggefoto #peterpan #utstilling 

22 kommentarer
    1. Man har det ikke mer moro enn man lager selv 😀 Har kost oss på Pride i dag jeg og Carina 😀 Tihi, gått rundt med glorie og greier også har vi 😉 Skulle ha tatt et skyggebilde med gloriene til deg altså ;o Det hadde vært kult det 😀

    2. Ellen Margareta: Ja, så klart du må komme i gang 😀 Varme opp litt til Peter Pan -utstillingen i august..TROR det blir i august, så får folk hatt litt sol knipse bilder i 🙂

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, når man begynner å bli oppmerksom på sånt så ser man fine skygger overalt 😀 Ha en fin kveld du også 🙂

    4. Så flotte skyggebilder! jeg tok faktisk i dag jeg også.. på en bro…for jeg lente meg ut for å ta bilde av en blomst..også så jeg plutselig et fint skyggebilde i vannet!! hihihih…godt å ha noen skyggebilder klare ja..:-) HA en god kveld!

    5. jeg har rett og slett glemt skyggebilder,men skal tenke på det fra nå av )) du fikk iallefall fine skyggebilder ))her ble det faktisk hel bikini på terassen i dag,det er bare så deilig )

    6. A February Girl: Nei, nå skal jeg ligge langflat med kameraet og knipse skygger framover 😀 Og helt enig, vind er deilig. Jeg liker ikke når det blir FOR varmt… Jeg har det fint, håper du også koser deg i sommerkvelden snupp <3

    7. Så moro med utstilling 😀 Da må man jo bare henge i, og begynne å ta litt bilder. Man må jo utnytte sola mens vi har den 😉 Den vinden som var i Oslo i dag var jo bare deilig, hadde ikke gjort meg noe om det hadde vært litt mer skyer :-p Håper du har en fin kveld <3

    8. Bare tenkte litt her. Du blir skygget og jeg klenger på hvem-som-helst.
      Godt mine ikke skygger deg eller jeg prøver å klenge på din.
      *fikk noen morsomme filmer i hodet* 😀 😀 😀

    9. Kule…bare å holde på…. Tok noen da jeg gikk en tur i går (tenkte litt på at jeg kanskje trang noen hos deg etter hvert ja )…men ingen så meg..hehe..

    10. Har nok tatt skyggebilder ja. Skygger og speiling er moro.
      I dag skulle jeg ta kråkebilder, men telefonen var ikke enig. Den påsto den trengte lading. :-O

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg