Et vennlig puff- blir skummel i sommervarmen ;-)

Kan noe så søtt og snilt som Etvennligpuff og Unni bli skummelt?
Ja, det skal jeg love deg!!
Og hvis du ikke skjønner HVORFOR, så anbefaler jeg deg å ta turen innom flotte Puffen, for hun har laget skummel krim, som varer hele juli 🙂 Og man blir faktisk hekta fra første setning, så her har du en ypperlig sommerlektyre, og en antagelig fast blogg du vil følge, for Puffen er topp uten krim også hun!

Hun skriver engasjerende om alt hun skriver, og er en god bloggvenn å ha. 
Jeg har møtt henne, og hun er en flott jente LIVE også skal jeg love deg. Blir gjerne med på litt sprell, og har fantasien i orden som du skjønner. 
Så…. det var dagens lille blogg- anbefaling 😉

 


Følger du med på krimmen til Etvennligpuff?

 

 

#etvennligpuff #krim #sommerlesning #bloggvenn

6 kommentarer
    1. Ja jeg sparer opp episoder..har hengt etter med å lese blogger om dagen..så har tilgode mange episoder nå..så koselig med sånne serier…og hun skriver så levende!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg