Noen har bursdag igjen!! :-)

I dag er det ei som har bursdag!  Igjen…Hun hadde bursdag i fjor også, og i forfjor,  akkurat samme dag…Og da fikk hun også innlegg, så her blir det gjenbruk i dag..

Jeg kjenner henne ikke så veldig godt, for hun er ikke den som blogger mest egentlig. Men hun har nok nesten blogget LENGST av alle jeg vet …helt fra 2008 . Hun er opptatt av håndarbeid, og strikker og hekler det meste. Mye barneklær, babyklær og til og med dukkeklær. Og det blir flotte ting 🙂  Hun er glad i å dra på camping, og også å dra til varme land 🙂 Hun virker veldig blid og snill, og har alltid en koselig kommentar når hun kommer på besøk i blogg-leiligheten min.

Og i dag har hun bursdag, Hobbystuas.blogg.no

Her er noe hun har strikket.

 

Gratulerer med dagen Marianne!

Koselig å ha deg som bloggvenn. Du er ofte innom med en koselig kommentar, og det er alltid hyggelig å titte innom å se det fine du har laget 🙂 Håper dagen din blir god som gull. At du koser deg, hvor enn du er, og at du får kake. Hvis ikke får du jo en her hos meg.
Her blie det gjenbruk, til og med kaken, men håper det smaker like godt i år 😉

Stor bursdagsklem fra meg! <3

 

Kjenner du Hobbystuas.blogg.no?

Har du feiret bursdag på blogg?

 

 

#bursdag #gratulasjoner #bursdagsinnlegg 

11 kommentarer
    1. Hobbystua: Ja, du er jo som regel litt borte herfra midt i bursdagsfeiringen din her inne 😀 he-he God klem og velkommen igjen når du får tid og lyst <3

    2. Tusen takk snille deg for et koselig bursdagsinnlegg du igjen har laget for meg. Og vit at jeg setter stor pris på det frodith.Og kake i tillegg er jo så snilt av deg. Så takker jeg alle som har gratulert meg i dag 🤗kommer tilbake mere når jeg er tilbake etter campingen. Fortsatt god sommer til deg og alle andre.Vi får nyte siste rest av den💜💜

    3. Marianne har vært en bloggvenn hos meg i flere år,hun er virkelig ei koselige dame og sjenerøs ,hun elsker å lage små gaver som hun gir bort til både venner familie og bloggvenner :)) ønsker henne tilykke med dagen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg