Årets Peter Pan-utstilling (konkurranse) på trappene- kom inn og meld deg på!!

Ja, jeg lovet deg moro i går, om du ble hengende rundt her hos meg… 
Vel…Nå starter moroa!! En av dem hvertfall..

Det er som du skjønner tid for Peter Pan- utstilling igjen.. Jeg og Peter flyr igjen 😀


 

Vi jakter på skygger…

Dine skygger… Eller dine bilder av skyggene, vel og merke..

Selv har vi to ting til felles, Peter Pan og jeg. Vi er veldig opptatt av å leke med skygger…OG vi er generelt ganske opptatt av å leke…  Men der han ikke ville bli voksen, har JEG ikke noe problem med å være det OGSÅ… Det ene utelukker ikke det andre…

SÅ….derfor er vi i for 5. året på rad, tror jeg det er,  i gang med en ny Peter Pan -utstilling i  “Galleri Frodith”. Mitt lille galleri her i blogg-blokka.
Her skal det lekes med skygger.. Vi har også i år måttet vente en del på å få knipset skygge-bilder…For solen og skyggene var litt vanskelig å finne innimellom…og regnet hoppet og danset rett som det var og laget ikke så mange skygger at det gjorde noe.
Vel- NÅ  er det dags, uansett, og jeg HAR tipset underveis i sommer om at dere bør sprette utadørs så fort solen stiller opp, og knipse i vei..Og  dere har noen dager på dere nå også til å gjennomføre…

SÅ: Om du er HALVPARTEN så interessert i skygger som meg, så har du nå muligheten til å være med på noe gøy.

Les oppslaget som henger på  veggen til “GALLERI FRODITH” under her:

Litt vanskelig å se hva det står på plakaten? Gå litt nærmere da vel 😉

 

Så får vi i gang en utstilling mandag 14. august!! Med avstemming, champagne og paparazzier på lur…;-)

 

Under er det bildet som vant etter avstemming og utstillingen i  fjor:

 

Og i  2015: 

 

 

Og i 2014: 


 

 

Og i 2013…

 


…bare sånn for å tipse om hvordan det KAN se ut….

Det er bare din egen fantasi som gir begrensninger på hva man KAN knipse skyggebilder av 😉

SÅ gjør deg klar!! Ser du en solstrime, så.RIV med deg kameraet..og få ET bilde på linsen som du kan sende på mail til meg i kveld eller i morgen ELLER hvertfall innen fristen den 13. august <3 Og du kan være med om du ikke har blogg også.

Og du:  Det er fullt mulig å bruke lampelys for å lage skygger også, hvis ikke arkivet bugner over av skygge-bilder eller hvis ikke solen dukker opp….

Er du klar? 😀

 

#fotokonkurranse #utstilling #gallerifrodith #skyggefoto 

34 kommentarer

Siste innlegg