I dag er det hennes dag igjen :-)

Mona kan best beskrives slik jeg beskrev henne i fjor, for det er DETTE som er henne. Så om du har hatt bursdag hos meg for 3.-4. året på rad, så er det jammen ikke sikkert det blir noe annet enn gjenbruk nei 😉 Men dette er altså så MONA at hun BØR beskrives sånn…igjen og igjen.. 

 “Noen mennesker setter seg noen mål her i livet, og så GJØR de noe med dem.. Noen mennesker synes at livet farer litt for fort og galt avgårde med dem, og så endrer de på det…

Mona eller Fruemmel.blogg.no er akkurat en slik NOEN. 


 

Mona har begynt på en reise for livet, kan man kalle det. Hun fant ut at ting ikke var som de burde, og da sa hun stopp. Hun drev rovdrift på seg selv, jobbet for mye, lot seg rive til alle kanter uten å tenke stort på hva som var riktig for henne selv. Og etter hvert føltes det HELT feil.

Jobben ble kuttet ned, fra alt -alt for mye, til akkurat passe. Tid ble satt av til trening, og fokus på kosthold. En ny livsstil ble satt på planen for årene framover. Det var tid for å tenke på Mona også 🙂

Mona har funnet Mannen med stor M. Etter å ha sluttet å vente, kom han seilende inn i livet hennes ganske så plutselig. Og han elsker henne fra nederst ved tåneglene og opp til hårrota.. Og det er rørende og vakkert å se. Plutselig dukker han opp på bloggen hennes, overøser henne med kjærlighetserklæringer og gir henne all støtte i verden. 


 

På meg virker Mona snill, god og omsorgsfull. Hun tar vare på de rundt seg, og er et samlingspunkt i familien. Samtidig virker hun bestemt og målrettet, og ikke noen man kan “pille på nesen”.  Og sånt liker vi 🙂 

Når jeg setter meg ned og skriver, så har jeg ofte en opplevelse av hvem folk er, og når det gjelder Mona så har jeg også fått en fornemmelse av at hun er en person med mye latter. Jeg ser henne for meg le en trillende latter, når livet er godt og det er tull og moro på programmet. Noe jeg tror det er en del av med henne og TT.  Men jeg kan også se henne for meg, i stille, sår gråt, når hverdagen blir slitsom og driver ap med henne. Hun har mange sider, og er ikke redd for å vise dem.

Mona er glad i håndarbeid, strikker , hekler og lager fine ting til familie og venner. Og tar du en tur på bloggen hennes får du se noe av det fine hun lager.”

 

Og i dag har Mona bursdag <3

Gratulerer med dagen kjære deg!

Jeg håper du får en strålende dag, med TT og dine fine.  

Du er en flott bloggvenn å ha. Du har mange sider, og gir mye av deg selv.

Man får et godt innblikk i  hvem personen bak bloggen er: Vakker, følsom, glad, bestemt, engasjert, viljesterk og målrettet <3 


 

Jeg kjørte full gjenbruk i år, både på kake og innlegg. Men det er så veldig DEG dette føler jeg, så det var ikke noe å endre 🙂

 

 Bursdagsklemmer i fleng <3, og DE er nye altså 🙂

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #gratulasjoner

16 kommentarer

Siste innlegg