Klarer vi å toppe fjorårets “froggetog”?

Jasså…du er litt usikker på hva FROGGING er?? 
Vel…det er farsotten som herjet her inne på bloggen i september/oktober i fjor… Og som jeg gjentatte gange, faktisk flere år på rad,  har prøvd å spre over HELE NORGES LAND! 

Nå har det sett ut for at Norge har vært litt lite moden for froggingen min..Men jeg er jo kjent for ikke å gi meg så lett… Så jeg prøver igjen i år, å få litt fart på froggingen

 



Min oppfordring er altså at DU og alle du kjenner blir med på denne utfordringen/ oppfordringen. Del det glade frogge-budskap med alle du kjenner, og se hvor langt det kan nå…

Så – altså , HVA er frogging?

Du har sikkert hørt om “planking”, “naking” og andre rare varianter av foto-utfordringer, som man via Instagram og Facebook blir oppfordret eller MAST på å gjennomføre med jevne mellomrom …


“planking”                                                                 (Google)

 


“naking”                                                     (Google)

 

 

Og her er da altså MIN variant av dette: Frogging.

Frogging kan gjøres overalt, akkurat som de andre farsottene, og jo mer fantasifullt, jo mer morsomt…

 

Man kan frogge på jobben…
 

 

På havna….

Eller altså i butikken….En hvilken som helst… 😉

 

 

Og her er bilder fra  fjorårets “Frogge-tog” hos meg..

: Annebe.blogg.no

 Dedicat.blogg.no

 denruteteskjorta.blogg.no

 Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no

 Etdiktomdagen.blogg.no

 Fruensvilje.blogg.no

 Hanne Beate (bloggløs bloggvenn)

 Minmatgaleverden.no

 Margarites.blogg.no


 Missmusicalqueen.blogg.no

 Oslopadda (venn og bloggløs bloggvenn)

 Frogging på papir: Pittbulljedda.blogg.no

 Rriittaa.blogg.no

 Matogkakeoppskrifter.blogg.no (Søtmonsen)

Utifriluft.blogg.no

 


 Natheless.blogg.no
 


 toveview.blogg.no
 

Og til slutt MEG: 

 

Og må ta med noen fra et tidligere tog også 

 

Gjengen til Evaswindow.blogg.no

 

 

Så hva gjør du??
Vel… her er invitasjonen: 

Følg oppskriften nøye så går det bra 😉 Du trenger IKKE ha blogg for å være med, for bildet skal sendes til MEG, min mail-adresse, og IKKE legges på egen blogg.  Og det er IKKE konkurranse, men kun litt fjas i hverdagen for å more seg litt.

Jeg ønsker mest vanlige fotoer, og ikke så mange skyggefrosker. Det er DERE som frosker vi vil se!! 😀

Så hva venter du på??
Ut i regnværet med deg, og frogg i vei!! Poenget er å få Norges lengste frogge-tog!! Noen gang! Her snakker vi Guinness Rekordbok!! 😉
I fjor var det 18 stykker med, kan vi toppe det?? Det hadde vært moro!!

 

Blir du med??

 

#utfordring #moro #frogging #oppfordring #frosk #naking #planking

 

48 kommentarer

Siste innlegg