Frogg deg glad- en utfordring ;-)

Jasså…du er litt usikker på hva FROGGING er?? 
Vel…det er farsotten som herjet her inne på bloggen i september/oktober i fjor… Og som jeg gjentatte gange, faktisk flere år på rad,  har prøvd å spre over HELE NORGES LAND! 
Nå har det sett ut for at Norge har vært litt lite moden for froggingen min..Men jeg er jo kjent for ikke å gi meg så lett… Så jeg prøver igjen i år, å få litt fart på froggingen


Min oppfordring er altså at DU og alle du kjenner blir med på denne utfordringen/ oppfordringen. Del det glade frogge-budskap med alle du kjenner, og se hvor langt det kan nå…

Så – altså , HVA er frogging?

Du har sikkert hørt om “planking”, “naking” og andre rare varianter av foto-utfordringer, som man via Instagram og Facebook blir oppfordret eller MAST på å gjennomføre med jevne mellomrom …


“planking”                                                                 (Google)

 


“naking”                                                     (Google)

 

 

Og her er da altså MIN variant av dette: Frogging.

Frogging kan gjøres overalt, akkurat som de andre farsottene, og jo mer fantasifullt, jo mer morsomt…

 

Man kan frogge på butikken, blant gresskar og annet rart...
 

 

Være sur-“padde” i blomsterbutikken…

 

Eller sprette litt nedover rullebåndet på shoppingsenteret..

 

Jeg har fått inn noen bilder, men jeg så LANGT FRA fornøyd. En farsott, en landeplage, krever MYE flere bilder…Og jeg GIR meg ikke..Så om du vil jeg skal slutte med frogge-maset, så får du sende meg bilder fortere enn jeg får sagt : KVEEEKK!! ;-D

 

#frogging #utfordring #foto #frosk 

5 kommentarer
    1. Du har jo så mange flotte froggebilder! herlig!! ja..jeg har tatt noen..men vet ikke helt hvem jeg skal sende…så tenkte jeg fikk prøve litt mer i dag…og ta et valg…ha en god dag..og bildet…det kommer!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg