Trekning av kalendergave bak luke nr 23

 

 

Du som har vært innom meg før i dag, har nok fått med deg at det er siste dag i julekalenderen min i dag. Og på grunn av det så fikk jo Salt og Pepper litt tidlig åpning av julegaver. Faktisk i dag tidlig.. Så da har vi vært ute og testet dem: scooterene!!

 

 

De går rimelig fort!! Pepper suste i vei…Og som han sa selv, han mangler bare skinnjakken, så er han ekte biker!!

 

 

 

Jeg var BITTELITT redd de skulle kjøre på noen joggere som FOR forbi… Kunne jo blitt noen skader og greier, og da hadde vel jeg blitt saksøkt.. Men mulig det hadde vært størst sjanse for at joggerne løp i grøfta av forfjamselse over den voksne dama som sto med rumpa i været  og fotograferte nisserotter på scootere kanskje… 😉

 

 

Bestisen var såklart veldig imponert over de nye scooterene og var veldig glad for å se Salt og Pepper igjen..

 

En deilig Liten julaften har det vært , med bestis, tur og kafebesøk. Og nå er vi klare for siste kalendergavetrekking her snart, men før vi trekker. Her er svarene: 

 

Fotball , 15. August 2012, Landskamp , Privatlandskamp , Ullevaal
Norge - Hellas
Egil Drillo Olsen
Foto: Sjur Stølen , Digitalsport


Nissen var så klart: 

 

Fotball , 15. August 2012, Landskamp , Privatlandskamp , Ullevaal
Norge - Hellas
Egil Drillo Olsen 
Foto: Sjur Stølen , Digitalsport

 

Og denne unge mannen….
 

…var selveste….
 

Og på denne rare meldingen sto det….


…å lese, hvis du vendte litt på det: 

 

 

 

Men NÅ er det klart for trekking av kalender gave her altså! Og nå er Pepper superklar for å trekke den siste kalendergaven!!

 

Han aker seg  nedover i lua, og får tak i en lapp, som han kommer slepende opp med… Lappen er kjempelang, og han gir meg lappen med et glis: 

“SE HER DA Frodith, se hvem det ble på siste dagen vi har kalender!!”
Og på lappen står det: 

 

Gratulerer Connie!! Du vant den siste kalendergaven i årets julekalender. Og du har vel vært med på alle lukene så det var jammen fint at Pepper trakk deg 🙂 Jeg sender gaven i romjula <3

Til alle som har vært med: Tusen takk for deltakelse, morsomme kommentarer og engasjement! Det er veldig moro å lage kalender når så mange blir med hver dag, i 3 uker til ende <3
I morgen er det bare Frodithen bak spakene her, både litt deilig og litt trist. Men Salt og Pepper ER bak her, selv om du ikke ser dem på en stund 😉

Ha en fin lille julaften <3 

 

 

 

#julekalender #adventskalender #kalendergaver #utdeling #rotter #jul #trekning

8 kommentarer
    1. Nå har jeg kost meg gjennom alle kalenderlukene dine. Det er bare herlig å følge førjulstiden til de små firbeinte! <3
      Takk for gleden du gir oss i denne tiden! Klemmmmmmmm

    2. Min matgale verden: Så glad du har likt den Kjersti <3 Nå er jeg glad det bare er meg litt 😀 God jobbøkt. Jeg er snart på vei på landet 🙂 klemmer <3 og god jul så lenge 🙂

    3. Gratulerer til Connie! og dere må være forsiktige med å kjøre scuter i snø…kan være farlig det….hihih.. ha en RIKTIG GOD JUL!

    4. så artig da :=) tusen takk,sånn er det når en rekker å titte innom rett før du stenger.
      Stilige scotere salt og pepper fikk også ,får masse glede av dem :))
      Det har vært en lang dag i dag,mye vann og mannen måtte på jobb,for det kom inn utrolig mange vannskader,vel hjemme i kveld var det fullt hu i andre etasje,nå skal jeg legge pinnekjøtt i vann og så finne senga 🙂 ha en riktig god jul og en riktig god natt :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg