Jeg fortsetter der jeg slapp..


Ja…DET er min plan…Å fortsette der jeg slapp.. Et nytt år…mange nye dager å fylle.. enten forover ..bakover …eller sidelengs..Men jeg er såpass fornøyd med den Frodithen jeg ER, så jeg har ingen planer om så store endringer. Det betyr ikke at jeg har tenkt å sitte her i denne pysjen resten av livet, men det var en fin greie for å få fram et poeng: Jeg fortsetter der jeg slapp…

År kommer og år går…​Livet kommer og livet går.  Det viktigste er å leve det når det er her. Ikke SENERE- Ikke FØR, men NÅ.. 
Så ta tak med begge hender, å omfavne dagen i dag, uansett hva den heter: 

GOD DAG! <3

 

 

#nyttår #nydag #livet #tankespinn

32 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Godt nytt år Sara 🙂 Jeg fortsetter i samme sjangeren, til jeg blir voksen 😀 Kanskje jeg endrer noe da…thi-hi…

    2. Godt nyttår til deg og dine <3
      Har heller ingen store forsetter eller mål for året, annet enn hverdagslige ting som å spare penger til leilighetskjøp og sånn 🙂

    3. Det syns jeg var en god plan. Å være fornøyd med den en er er SÅÅÅ viktig. Ellers må en nok fortsette der en slapp :)))).

    4. Jeg tar det også litt sånn når det passer.. gjør så godt jeg kan stort sett.. :)) Men det deilige med nyttår er at det går mot lysere tider.. og det liker jeg best, selv om jeg vil ha alle årstidene.. Klem og fin kveld til deg <3

    5. Høres ut som en veldig god plan..og egentlig er det vel det jeg også har tenkt å gjøre. Vet jo allerede hvor jeg er på vei – så da er det bare å fortsette ferden, skritt for skritt i fra der jeg forlot alt det gamle i 2017 😉 Ha en super dag videre, og godt nyttår. Klemz <3

    6. HeidiElise: Ja, og jeg er sånn rimelig greit fornøyd med ting, og hvis jeg skal endre på noe, kan jeg gjøre det hvilken som helst dag 🙂

    7. toveview: Nå har jeg farget håret og flyttet inn i en One-piece 😀 Min første EKTE one-piece 😀 Jepp, Frodith fortsetter som det hun kan best, være seg selv 🙂 Klemmer <3

    8. Vera Lynn: Ja, jeg starter også dagen med å legge litt koselige planer. Første tanke er tur til Bergen igjen 🙂 Og har noen andre planer for våren også. Turer er alltid koselig. I tillegg til litt teater, konserter etc. Første teater er Hair, med søsters 🙂 Godt nytt år da <3 klem <3

    9. Godt Nytt år Frodith ;o)) Ja tenkt et helt nytt år som fylles opp med spennende og morsomme aktiviteter. Her er allerede billetter bestilt til noen ting, og andre ligger på vent enda. Tror dette blir et fint år ;o))

    10. Herlig pysjbilde! Ja, hvorfor ikke fortsette der en slapp. En trenger vel ikke å finne opp “kruttet” på nytt, når livet fungerer utmerket. Frodith bør være Frodith! Klem <3

    11. Ingen vits i å sette opp en haug med forsetter. Jeg tenker også å fortsette der jeg slapp før jul. Har tatt litt juleferie fra planene, men nå er det på’n igjen!😊 Ja, du har all grunn til å være fornøyd med Frodithen!😊

    12. Så enig og så sant. Har aldri hatt nyttårsforsetter. De er bare til for å brytes eller lage press føler jeg. Så jeg også fortsetter der jeg slapp 🙂 Godt nytt år til dere! <3

    13. Ja, det er best å fortsette der en slapp, og så kan evt. endringer komme over tid. Jeg ønsker å ta av noen kilo, og før jul fant jeg ut at jeg hadde gått ned 5 kilo i løpet av høsten uten at jeg vet hvorfor, men må sikkert ha spist mindre eller trimmet mer. Skippertak med mye fokus holder ikke lenge. Ha en fin 1. nyttårsdag!

    14. Godt nytt år. Legger alltid merke til hva som er det siste og det første jeg kjøper ved nyttår. Det siste jeg kjøpte i 2017 var telekort + litt marsipan – hva det første blir vet jeg ikke enda. Ved anna nyttårskifte var det truser og tannbørste uten at jeg husker år det var i. Men slik er det. Det meste blir som før men man kan jo fornye seg litt og legge til seg nye vaner, utvide sitt netterk osv. Hang ut flagget i dag og det henger der i tåka og minus 5 grader. Ha en fin dag.

    15. Ja det høres lurt ut..og jeg skal også fortsette der jeg slapp..Man får ikke gjort så mye annet…Jeg er ikke for disse nyttårsforsettene..de blir en plikt, og en ting man føler man MÅ gjøre…Jeg gjør det når jeg er klar…for ja..jeg MÅ ned i vekt..nå begynner jeg å bli alt for tung..men først må bena bli bedre..Så..jeg fortsetter der jeg slapp jeg også…og GODT NYTT ÅR!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg