Mens jeg er ute og trimmer ” bremse-klossene”…

…så kan jo du titte litt på bilder fra tidligere turer. Ja, jeg skal altså prøve meg ut en liten tur i dag også, etter mange dager i senga. Og på utsiden er det nok holkeglatt kjenner jeg Oslo rett, så her er det bare å sette på “bremsene”. Men koselig blir det uansett. Lufte seg litt på tur med bestis. Et par timer, med beina i sving.
Så er jeg nok klar for verden for alvor i morgen…

 

 

Aurlandsdalen med søsteren min 

 

 

Gaustadtoppen med søsteren min på høsten

 

Trysilrypa turmarsj , 2014 tror jeg.

 

Østensjøvannet

 

Beseggen med bestevenn – 2012. Og det er henne jeg skal ut å gå tur med nå 🙂

 

Dette var stikkordet TUR
Utfordringen og listen kommer fra Solviwar.blogg.no
Et stikkord pr dag, og et bilde som passer til. (Jeg jukser og tar flere 😉 )  Ikke noe kunne passe meg bedre enn en sånn liste i disse dager. Og jeg setter alltid pris på alle som blir med på slike utfordringer hos meg, så JEG er med!!
Bli med du også da vel!

19 kommentarer

Siste innlegg