Hvordan finne “bikini-formen”….

Som du kanskje har fått med deg, jobber jeg med å finne bikiniformen…stadig vekk… Det er altså ikke gjort i en fei ser det ut til…Sommeren nærmer seg faretruende også i år..og “Sommerkroppen” og “bikiniformen” er ikke noe folk slutter å mase om i mediene, selv om man skulle ønske det…
 
Janne Nordvang hadde et aldeles herlig innlegg om kiloer som sitter litt for hardt og trim som ikke “virker”. 
Jeg lovet henne en løsning på hvordan finne “bikini-formen”, siden hun slet litt …Så jeg kom på noen innlegg jeg hadde om dette  i fjor, og disse løsningene er så bra at de kan brukes år etter år…
Så her er noen måter å se det hele på, i årets versjon: 

 

Om “Sommerkroppen 2018”

 

 

 

 

 

Når det gjelder å finne “bikini-formen”, vel det er jo samme greia. Men der er det også en annen løsning:

 

 

Om “bikiniformen”

Tipset på hvordan man “slipper” å jobbe så hardt med bikinformen…er altså å omgå hele problemet

Man soler seg og bader naken vel…da trenger man ikke bikinikropp!!!

Så sånn blir jeg antagelig å finne til sommeren…
Nå går jeg og finner meg litt sjokolade i skapet…
Hvordan den har kommet seg inn der aner jeg forresten ikke…;-)

Håper både du og Janne finner noen lure tips her, om du skulle slite med sommerkroppen/bikinikroppen….

 


#sommerkropp #bikiniform #vekt #kilo 

 

 

46 kommentarer

Siste innlegg