Tid for kåring av Frøken Frodiths gullunger igjen ;-)

Av og til dukker Frøken Frodith opp, med streng mine, for å sjekke om du følger med i timen. 
Altså om du f eks har lært deg hvem som bor i blogg-blokka her og slike faglige og “avanserte” tester… 

Nå er det mulig å “jukse litt” for å få en godt karakter, så man kan bruke tidligere innlegg som JUKSELAPP.. 
Hovedsaken er at man finner ut svarene på testen, og skriver det ned i kommentarfeltet. 

Det vil LØNNE seg med en liten innsats, for Det BLIR premie! 🙂 
Så da spør jeg altså:

Hvem er bloggerene under her?

 

1)

 

2)

 

 

3)

 

 

4)

 

 

5)

 

 

6)

 

 

7)

 

 

8)

 

 

9)

 

 

10)

 

 

11)

 

 

 

#konkurranse #bloggere 

19 kommentarer
    1. 1. Minrefleksjon
      2. Suttung
      3. Altannetenna4
      4. Dedicat
      5. Dvergpinschereimitthjerte
      6. elevele
      7. fruensvilje
      8. annebe
      9. Evaswindow
      10. Karidansen
      11. Geriatriks
      Måtte lete på noen ja 😉 Siden jeg ikke har fått med meg alle 🙂 Men de fleste har jeg jo sett mange ganger 😉

    2. Hmmm. Tror jeg vet navnet på alle unntatt nr 3 fra toppen. Hun med store øyne i blått…hun vet jeg IKKE hvem er…Det var jo litt dumt, men jeg får sikkert snart vite det i og med at det er mange som har klart det! 🙂

    3. Hmm….det var dessverre en jeg ikke dro kjensel på, så da er jeg spent på hvem andre som vil klare alle disse, og det regner jeg med er mange 🙂 Gleder meg til å følge med her nå…kanskje jeg vil klare å huske til en annen gang da 😀

    4. Herligheta,, trodde jeg visste mer… sukk.. Og har vært inne og snoka hos deg, men fant ikke svar på alt, utålmodige meg..
      1. Aner ikke (tviler på noen blogg heter det…)
      2. Atle/Suttung
      3. AltannaennA4
      4. Mr Dedicat
      5. Elevelev/Elin
      6. Et vennlig puff/Unni.. veldig i tvil gitt… en VET jeg har sett den tegninga..
      7. Utifriluft
      8. Annebe
      9. Har ikke peiling…
      10. Karidansen
      11 Geriatriks
      Jaja,, ga meg ikke helt over… 😛

    5. Hei, her er jeg igjen. Og nå har jeg funnet svaret på den første tegningen. Jeg fant ut at jeg ikke leste så mange blogginnlegg mens influensaen herjet her i kroppen, så da tok jeg for meg “sykedagene” mine, og da fant jeg svaret 🙂 Så mitt svar på oppgave 1 er Minrefleksjon. Og de andre svarene står jeg ved som jeg svarte på tidligere 🙂 Nå ble jeg så glad bare fordi jeg fant svaret tralalala. Klemmer <3

    6. Selv om jeg har vært litt fraværende her en stund i det siste, så er jeg her altså! Og nå har du virkelig fått meg til å bruke de “små grå”. Men jeg klarer ikke alle…
      1 Denne må jeg tenke litt til på, 2 Suttung/ Atle 3 Mia – Alt annet enn A4 4 Dedicat 5 Dvergpinschereimitthjerte 6 Elevele / Elin 7 Fruensvilje 8 Annebe 9 Evaswindow 10 Karidansen og 11 Geriatriks
      Men den første der…hmm den sitter langt inne. Skal tenke litt til og kanskje jukse-lete-litt i tidligere innlegg. Klemmer <3

    7. Jeg liker godt tanken på å være gullungen din altså, så da legger jeg i litt ekstra innsats, hihi. <3
      1) Minrefleksjon: Din nyeste bloggtegning.
      2) Suttung: Ganske ny den også, om en mann med et stort hjerte.
      3) Altannetenna4: Mia
      4) Dedicat
      5) Dvergpinschereimitthjerte
      6) Elevele: Elin Slåen
      7) Fruensvilje
      8) Annebe
      9) Evaswindow
      10) Karidansen
      11) Geriatriks: Jim fra Ringerike Panthers

    8. Tror du har noen naboer jeg ikke har…så her klarer jeg ikke alle…men nr 5 vet jeg! hihihih…og noen av de andre…men klarer ikke alle…Har aldri vært gullunge..og blir det ikke her hos deg heller…

    9. Nå har jeg rota litt rundt på bloggen din å finni et par jeg var usikker på..så nå skal jeg prøve meg her.. Noen skriver jeg kanskje navnet på..andre bloggnavnet.. og det blir nok noen skrivefeil..
      1 Min refleksjon 2 Suttung 3 Mia -alt annet enn A4 4 Dedicat 5 Toini Dverpincher i mitt hjerte 6 Elin Slåen 7 Fruens vilje 8 Annebe 9 Evaswindov 10 Karidansen 11 Geriatriks
      Ha en fin dag videre kreative og fine du <3<3

    10. Så gøy- dette må jeg være med på 😀
      1. Minrefleksjon.
      2. Atle, fra Suttung Blog.
      3. Mia, altannetenna4.
      4. Dedicat.
      5. Dvergpinchereimitthjerte.
      6. Elevele 😉
      7. Fruensvilje.
      8. Anneb.
      9. Evaswindow.
      10. Karidansen.
      11. Geriatriks.
      Elsker disse tegningene 😀

    11. Så moro med en liten konkurranse 🙂
      Mine svar er;
      1. Minrefleksjon.blogg.no
      2. Suttung
      3. Altannetenna4.blogg.no
      4. Dedicat.blogg.no
      5. Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no
      6. elevele.blogg.no
      7. fruensvilje.blogg.no
      8. annebe.blogg.no
      9. Evaswindow.blogg.no
      10. Karidansen.blogg.no
      11. Geriatriks.blogg.no
      Håper du har en fin søndag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg