“The blogging Twins” er ikke rådløse!

 

Det tar på å være blogger på tur.. For er det ikke hooligans som skal lage krøll for oss på mårrakvisten  så er det jammen Grunnlovsdagen i Polen som prøver å rotta på oss til en viss grad…
Ikke nok med at vi fikk “shopping-nekt” på 1. mail liksom(alle butikker stengt), men jammen meg hostet de opp enda en rød-dag på rappen…
Så da vi ankom Gdynia i går…med lommeboka i hånda nærmest..for å shoppe buksa av oss på markedet der, så fikk vi oss litt av en overraskelse… Nie marked!! NIE!! Altså null og niks!! Ikke så mye som en kafe åpen en gang..

Så etter å ha skjønt at det var grunnlovsdag, tuslet vi med halen mellom beina tilbake til togstasjonen og satte oss.. Men vi er jo ikke bloggere for ingenting. Bloggere er nemlig ikke rådløse… Ikke DISSE i hvertfall! 


VI lekte oss og tok bilder som vi pleier…Faktisk så heftig foto-shoot ble det at vi mistet nesten toget vårt….

 

 

 

 

 

 

Jeg sa NESTEN….
For inn på toget kom vi oss…Men var nær ved å bli arrestert og kastet i kasjotten..For vi hadde SNEKET massivt flere stasjoner…HELT uforskyldt selfølgelig….
Kjersti ordnet så klart opp, og Frodithen slapp fengsel også denne gangen… (Les mer om Skumle konduktører hos Kjersti)

 

Toget gikk ikke helt hjem til vår stasjon, så vi måtte etter en times tid GÅ AV faktisk…for å gå resten.. 4 km i stekende sol er ikke å forakte i mine øyne hvert fall

Herlige omgivelser som bare INNBYR til litt foto..

 

Så da var det bare å prøve å buksere seg til…

 

…og prøve å se mest mulig naturlig ut…

 

 

 

Koser rumpa av meg jeg!! Uansett stenge shopping-sentre og strenge konduktørere…
For når sola skinner og jeg har hyggelig selskap, så er livet ganske så deilig spør du meg <3

Og i DAG er shopping-sentrene åpne, så NÅ skal kofferter sprenges!!

Hvis du vil lese MER om Poseringssyke damer midt i livet, så finner du det hos Kjersti.

#shopping #fotoshoot #tur #sol

 

 

20 kommentarer
    1. Knallfine bilder. Flotte,fargerike modeller begge to! Omgivelsene er som skapt for foto-shots!☘💚🍀

    2. Så fine bilder dere fikk da ;D Kjedelig at alt er stengt når dere er der ;o Fikk også vite at det var nasjonaldagen til Polen i går 😛 Jobber sammen med mange fra Polen 🙂

    3. Så at dere ikke er rådville når butikkene plutselig er stengt. Fotoshoot i flotte og frodige omgivelser er flott å se på. Og en spasertur i fint vær er i hvert fall mye bedre enn en spasertur i regnvær. Klem <3

    4. Rålekre modeller og kule bilder :)) Bra dere utnytta dagen til noe fint da butikkene var stengt…sure miner hjelper jo ikke noe særlig uansett :)) Klem og god helg <3

    5. Utrolig flotte bilder av dere 😀 dere er jo rene modellene :))) kjedelig at alt var stengt idag da, men det så i grunnen ikke ut som dere kjedet dere pga det 🙂 kos dere videre <3

    6. Uff, at markedet skulle være stengt akkurat når dere kom dit! Likevel fikk dere mye ut av det da, med flotte bilder!

    7. Huff så kjedelig med slike røddager når man ikke forventer det. Bommet på det samme i Sverige da jeg var dirigent for et ungdomskor. Kom til Gøteborg tidlig på ettermiddagen, og ungdommene skulle få litt tid til å shoppe, men butikkene var stengt. Vi syntes det var merkelig at de holdt stengt 23.06. Inntil vi fikk vite at da var alle butiekkene stengt pga St. Hansaften.
      Kjempeherlige bilder 🙂
      Kos dere så mye videre 🙂
      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    8. Enda en rød dag ja. Må le også, for dere to på tur er jo bare gøy uansett. Skal undre meg på hva som blir med hjem i koffertene etter en shoppingdag????? Kos dere max 🙂

    9. Huff da…ikke så greit å være på tur, og så er alt stengt. Men ja, den polske nasjonaldagen var i går. Det markerte min polske venninne.
      Men også vi snek på toget da vi var i Gdansk. Vi skulle til, og fra Sopot, og hadde kjøpt feil billetter. Men etter litt diskusjon, på polsk, slapp vi unna med å kjøpe den billetten vi egentlig skulle ha, som var mye billigere 😉 Jeg synes det der togbillettgreiene i Polen er nokså forvirrende.
      Flotte bilder fikk dere da, og det er jo det viktigste 😉 Og jammen koser jeg meg med å lese fra turen deres <3
      Klemmer

    10. Så uheldig da..med to dager med stengte butikker! MEN jeg tviler ikke på at dere klarer å kose dere….Ha en strålende god dag! Flotte bilder av dere begge…og det siste av deg…var mega fint!

    11. he he ,ja jeg leste det hos Kjersti att dere hadde en konfrontasjon med en konduktør,jeg sier det bare jeg dere er tøffe :=) hadde jeg blitt satt av 4 kilometer fra bestemmelsestedet hadde jeg ikke ant hvor jeg skulle gå for å finne tilbake til dit jeg skulle :=) men jammen har dere deilig vær ,det ble det fine bilder av når fruen var model.Lykke til på shopping i dag da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg