Når sommerfuglene kommer flagrende helt fra Bergen <3

Jeg er veldig glad i sommerfugler. Ikke bare de som flagrer utadørs, men sånn generelt… Jeg liker lettlivetheten deres, og fargerikheten. Jeg liker IDEEN sommerfugl..

Innimellom så sammenlikner jeg meg med en sommerfugl. Jeg er egentlig ganske fargerik både utapå og inni, og jeg har en psyke som er ganske “lett”, så jeg flagrer avgårde selv om det skulle komme noen humper i veien..

Alt dette VET Kjersti, min bloggvenn og etterhvert veldig gode venninne fra Bergen. Tvillingen min. Og i går kom en pakke i posten fra henne, en BURSDAGSGAVE!!! Gjett om jeg ble glad da!! Det var en gave som viser at hun har begynt å kjenne meg ganske så godt.  En herlig tunika/t-skjorte/kjole-slaske sak med SOMMERFUGL på!!! Også turkis da!! Hun vet at det er favorittfargen min også. I tillegg fikk jeg et turkis skjerf, som er midt i blinken når jeg skal flagre avgårde i sommer, i ekte hippie-stil. Og jeg fikk også en liten turkis “pendel-sak”, som vi skal spekulere ut hva vi skal bruke til. For hun har en også

Så klart måtte det en fotoshoot til, som seg hør og bør når man har fått så fine ting.

Sommerfuglene er laget av sånne metall-dingser, og står perfekt til tightsen jeg kjøpte i Tønsberg nylig..

 

SOMMERFUGL!!

 

Fin form på t-skjorten, med en liten “drapering” opp i siden der.

 

Heldige meg!! 🙂

 

 

 

Jeg er veldig heldig som fikk så fin pakke i posten. Jeg kommer til å elske dette antrekket. Men mest av alt er jeg heldig fordi jeg har fått en så god venn og tvilling borti Bergen. 
Det er godt å finne fine mennesker du matcher så godt med, som du liker og blir glad i. Det er godt å finne venner også i voksen alder. Rett og slett fordi det beriker livet ens. 

Tusen takk for en nydelig gave Kjersti, min BFF fra Bergen 😉

#outfit #klær #gave #vennskap #bloggvenn

33 kommentarer

Siste innlegg