Napoleonskake til frokost – og smaken av lykke <3

Ja…nå var det egentlig ikke JEG som hadde napoleonskake til frokost..Men det var ikke mange timene etter frokost akkurat… Neida..det var egentlig JEG som hadde tatt med napoleonskake til mamsen i dag. Og siden hun ikke hadde spist så mye annet ennå da vi kom, så ble det nærmest for frokost å regne. Og jeg gaflet innpå jeg også. 
Vi feiret søsters litt på formiddagen, for hun har bursdag til uka. Perfekt dag å feire på 🙂 

Og når det koselige formiddagsbesøket hos mamsen ble etterfulgt av tur til Hvitsten, med lunsj, fotosafari og vind i håret, ja da er jeg egentlig ganske lykkelig jeg. Skal ikke så mye til.

Vind i håret og sol i øynene i parken, som er full av gallions-figurer.  (Du får se dem senere…)


Lunsj fikk jeg av søsters, som hun hadde laget. Egge-mat smaker godt på stranden, når lukten av sjø, sand og solkrem treffer nesen…


En tur langs kyststien, med hvite bein… 😉

Idyll langs en av Oslo-fjordens flotteste plasser: Hvitsten

 

 

 

Har DU hatt en bra dag?

 

#strand #besøk #mamma #napoleonskake #hvitsten #idyll #gallionsfigurer #sommer

28 kommentarer

Siste innlegg