Fra hode i vaskebøtta til fjong dame med fargerike “fjær”… ;-)

Neida….det er ikke MEG det der…Jeg hadde litt andre “fjær”. Men er ikke dette et fantastisk flott kostyme? Han/hun som hadde det på viste det fram som flott. Så det var faktisk mulig å få fine bilder. Dette var så fargerikt og flott at han/hun slo meg ned i støvlene så det sang.. Jeg så ut som en liten grå mus der jeg sto og tok bilder 😀

 

Det er herlig at det finnes et slikt tog! 

For noen så handler det om å få lov å være seg selv.
For noen handler det om å kanskje tørre vise en side av seg selv som de aldri har gjort før.
For noen handler det om solidaritet eller kampen for likeverd og respekt.

Men for mange handler det rett og slett om kjærlighet. Kjærlighet til hvem man vil. 
Og hele toget er som regel fylt med latter, smil og veldig glade folk som viser kjærlighet til alle. Jeg liker at noen sprer farger, glede og smil. Jeg tror verden blir snillere av det <3

 



Ja til et fargerikt fellesskap! Uansett hvordan man definerer dette med fargerikt 🙂

 

 

 

#pride #fargerik #kjærlighet

3 kommentarer
    1. Hadde ei jeg er onkel til og kona hennes i det toget 😀 Jeg hadde gjerne gått der om jeg var i byen,, mennne altså.. uten å vekke den store oppsikten 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg