Her skal det jobbes med brunfargen framover…. ;-)

I morgen starter første “arbeids-økt”..når det gjelder jobbing med brunfargen mener jeg… Jeg skal møte Karidansen. Vi skal på stranda. Som oftest er jeg mer i vannet enn på håndkle, så det spørs hvor brun jeg blir. Jeg nemlig ORKER IKKE ligge å suge brunfarge. Blir rastløs etter 3 minutter, og da er det ut i vannet igjen…

Så den VANLIGE fargen blir vel muligens ganske inntakt. Lyse-beige på over-kroppen. Og kritthvite bein. Beina er faktisk plent umulig å få noen farge på… Har prøvd lenge. Går ikke…
Jeg satser på at det blir moderne å se sånn ut etterhvert, så slipper jeg å endre så mye på vanene mine…Og siden selvbruningskremen gir meg “krokodille-look” (les: skjellete) så har jeg droppet den også…

Men jeg skal jobbe BITTELITT med saken i morgen da. Oppdaterer dere etterhvert på hvordan det gikk med DEN saken…Koselig å treffe Karidansen blir det i alle fall 😉

 

Blir du lett brun? 
Liker du å sole deg?

 

#strand #karidansen #sol #soling #selvbruning #bading 

25 kommentarer
    1. Jeg er mørk rød i ansiktet, lys beige på armene og kritthvit på magen og på bena. Har ikke eid en bikini de siste 10 årene, og hadde mitt førstebad utenfor basseng på 5 år forrige uke – det var deilig. Men brun, nope. Det har jeg nok aldri vært.

    2. Jeg har slett ikke sans for å ligge å sole meg, som det heter. Nei,, jeg må være i bevegelse. Men så blir jeg lett brun. Sånn er det bare. Men nå har jeg jo kun blottet deler av skrotten når vi var sørpå 🙂 Men jeg har ei her som har det litt som deg, Dessuten får hun veldig fort soleksem… føler med dere som sliter med akkurat dette. Selv om det ikke betyr en dritt om man er brun eller ikke.. ,, Lykke til 🙂

    3. Jeg er ikke sv dem som blir brun.., men så er jeg ikke særlig tålmodig heller. Holder nok ut et par timer men da er det slutt! Blir mest rosa. Selv etter et år i Texas var jeg bare svakt gyllen. Kos deg i vannet mrd Karidansen <3

    4. Bedre i vannet:-)Prøvde sjølvbruningskrem eingang.Såg ut som eg hadde fått ein alvorleg hudsykdom:-)

    5. Mamma’n til lille Supermann: Ja, fint å være ute uansett, og litt inne også 😀 he-he Ja, tenker han koser seg og kommer til å huske dette .-) God klem <3

    6. Det er greit at man soler seg med det kan fort varmt. Så da må man kjøle seg ned i vannet. Var på Kalvøya i dag og bada. Og det var deilig med litt sol på kroppen og det var deilig vann. Det beste er at det koster kun 20 kr når man skal parkere og da får man 3 timer gratis.

    7. Bedre å ikke være brun enn å bruke selvbruning syns jeg. .Jeg bader i “ett sett “om vi er på badetur..ligge å steike klarer jeg ikke lenger..men jeg blir lett brun.. Fint å være på stranda og kose seg uansett..så det blir nok trivelig for dere i morgen tenker jeg :)) Klem <3

    8. Ja lykke til med den jobben…Det beste er å være i bevegelse… i sola…uten klær…DA blir du fin og jevnt brun…Jeg klarer ikke å ligge, sitte å bare sole meg lengre…går ikke…har ikke ro..og det blir for varmt…Kos med besøk, og dere må kose dere masse! Ha en god kveld!

    9. Ikke den største tålmodigheten her heller. Har faktisk ligget i sola en hel time i dag og varmet opp til den store Sole Seg Dagen med Frodithen. Nå er jeg rosa på magen, men jeg har ikke rosa bikini!!😉

    10. ikke alle har lett for å bli brun,sånn er det bare.Brun blir en om en går tur,jobber i hagen går tur i fjeller og bader,en må ikke ligge rett ut for å bli brun,en må bare være ute med lite tøy på :=) jeg får fort fin farge på overkroppen,men skjelden på beina ,så får vi se da hvor mye jeg får gå i kortebukser i ferien,det sies det skal være bra der vi skal være hele neste uke :=) hils Kari da og kos dokke

    11. Jeg liker ikke å sole meg, men elsker å være ute. Uansett vær, egentlig. Denne sommeren er fantastisk! Vi nyter å kunne bade, dykke, svømme og ta en pause på svaberget innimellom og nyte oppskåret frukt, før neste runde. Lille Supermann kommer definitivt til å huske denne sommeren i mange år 👌👌

    12. Jeg liker solen kjempegodt, men tålmodighet til å ligge å sole meg har jeg ikke. Selv har jeg en del arr på hender og føtter etter operasjoner, og arrene skal jo ikke ha sol. Derfor er jeg forsiktig med å sole meg.
      Jeg er ikke den personen som må bli brun, men liker å få farge i ansiktet. Den tiden at jeg kunne ligge i flere timer å sole meg er forbi.
      Likevel nyter jeg sol og godt vær 🙂
      Ønsker deg en kjempefin søndagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg