En sommer er over…Eller er den det?? ;-)

Det føltes litt sånn i går…Regnet skylte ned, det var 18 grader, tordenet skrallet og jeg måtte løpe på do  mellom “Thors humørsvingninger”..Men jeg var glad og lykkelig. Aldri hadde vel en sommer vært bedre.. Aldri hadde vel en sommer vært varmere…latere…lykkeligere og full av gode øyeblikk.. 
Jeg visste at jobben begynte om to dager, og det var mulig det var derfor Thor kremtet litt der oppe…?

 

Men klokken 03.30 når jeg var på vei til do, hadde Thor lagt seg ettter sinneutbruddet, og noen andre hadde overtatt. Og det var da jeg visste det: VEL…ferien er kanskje over for min del… 

 

..men både sommeren og livet fortsetter for fullt <3

 

Her er samme utsikt kl 07:00.

Nå pakker vi sammen og farer hjemover. I morgen er jeg på plass på jobb. Med solkjole og sandaler på, og med solen i øynene..Uansett vær 🙂

 

 

#sol #torden #egn #vær #glede #ferie #livet

19 kommentarer
    1. Herlige sommerbilder igjen 🙂
      Vi overtok tordenværet i natt. Det slo ned et par ganger, men selv om det hørtes ut som om det var like ved, så var det 10-15 km unna.
      Strømmen gikk ved vært lyn og tordenskrall 😉
      Også kom det voldsomt regn, godt var det for da slukket skogbrannen. 🙂
      God arbeidsuke! Klem <3

    2. Kjempefine og nydelige bilder 🙂 Det ser ut som du har kost deg masse i sommer du også 🙂 God tur hjemover.
      Selv mener jeg sommeren varer til ut august før man går over til høst. Vi har jo opplevd varme august måneder, og vi har hatt varmt og fint vær i september 🙂
      Ønsker deg en kjempefin onsdag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    3. Neida, iflg. kalenderen varer sommeren ut august. I tillegg gikk vi fra masse snø i vinter og rett på mange varmegrader i mai, så sommeren blir nok lang. Tror varmen holder seg langt ut i oktober, jeg. Nyt siste feriedag, men ofte godt å begynne på jobb igjen også! Og fremdeles er det lange, lyse ettermiddager. 🙂

    4. Ser at du har kost deg med sommer og ferielivet ..og det er bra :)) Så koselig ut på denne minihytta der var på også..:)) Håper det blir bra å komme tilbake på jobben <3 Klem <3

    5. Etter det jeg leste skulle vi få det godt og varmt til langt ut i september, kanskje til og med oktober skulle bli «unormalt» varm. Uansett har dette vært en helt utrolig sommer :-)) Nyt dagen, og god tur hjemover 🙂

    6. Jeg tenkte litt på det i går når vi hadde en grå dag her. Men vet du hva… å kunne gå – tross regn uten jakke – i t-shirs og shorts…. det er jo sommer det og.. hvertfall her i vest:)) og luktene ikke minst…. friskt og godt men alikevel varmt:)

    7. Ja det er alltid vedmodig når sommerferie er over..Men du har jammen fått oppleve litt av hvert…Deilig å se tilbake på nå når hverdagen begynner igjen…Flotte bilder! Ha en god ny dag!

    8. god morgen.Ja dere fikk tidenes sommer,vi har hatt litt begge deler også med valg av feriesteder :=) men vi har kost oss uansett .Nydelige bilder du viser,så intense og vakre farger.Tror ikke sommeren er over,men det blir nok et litt annet drag i luften snart og jeg liker det :=) Håper du får en fin dag på jobben,vi skal ha en dag på hytta vår sammen med yngste sønn og svigerdatter,skal plukke blåbær :=)

    9. Intet varer evig 🙂 Så sies det i alle fall 🙂 Jeg har jo begynt å glemme åssen den “på/av” ferieknappen funka. God tur hjem og lykke til når du vandrer inn døra på jobben 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg