Tur-retur Lykkeland i løpet av en time…

Er det noe som gjør meg lykkelig, så er det å få lov å være kreativ. Og når jeg kan få lov å være kreativ i jobben min i tillegg, så må jeg bare si at jeg er verdens heldigste. Det gir meg masse å få lov å kunne finne på “rare” undervisningsopplegg. At jeg har undervist i 20 år ca gjør meg ikke mindre kreativ, tvert om. Med erfaring blir man trygg, og med trygghet er det lett å bli kreativ. 

Hvis du har vært innom meg tidligere i dag så har du fått med deg at vi skulle ut å “reise”? Liksom -reise altså. Jukse-pass og boarding-kort var ordnet. Og jeg og verdens beste kollega stilte i kapteins-uniformer så klart 😉

Klasserommet var gjort om til et FLY for en time, med nummererte seter, og øving og repetisjon av tegn ble belønnet med stempel i passet. “Luft-te” og “liksom-kaffe” ble servert, elevene ristet mens turbulensen herjet og vi spilte tegn-bingo rett før landing.
En av de veldig morsomme dagene på jobb! 

 

Har du hatt en bra dag?  🙂 

 

 

#hverdag #undervisning #moro #kreativitet

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg