Julekjolen er i boks

Som du sikkert skjønner så må jo en kjole med reinsdyr på bli årets julekjole. Enkelt og greit. Og jeg elsker den! Men samtidig, som jeg har sagt før: Jeg elsker den kjolen så mye at den blir ikke BARE julekjole altså. Reinsdyr finnes året rundt, og lever i beste velgående både sommer og vår også. Så jeg skal bare love deg at kjolen skal få “kjørt seg” til alle årstider.
Litt kald uten noe utapå på senhøstes, men det er jo bare for “show”, så jeg går jo ikke rundt sånn ute liksom…

Full fres på jobb om dagen, så noen NYE sprell blir det nok ikke før helgen 😉

 

 

 

 

 

 

Håper du gjør tirsdagen til en minnerik dag. 
Det skal jeg prøve på 🙂

 

 

#fotoshoot #outfit #klær #show #tur #moro #lek

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg