“Ekstremsport” i ulike varianter

Jeg driver med ekstremsport i ulike varianter nå om dagen! Det ville du vel aldri trodd??! Late, daffe Frodithen sporter liksom…Og ikke bare sporter, men driver med ekstremsport i tillegg??

Ja…det er en litt egen form for ekstremsport da..
Trikke-tur om morgenen med en brukket tå, og tusen folk som skal inn på trikken samtidig som meg er en av dem. Jeg står som en flamingo på et bein, med det andre med brukket tå godt trukket oppunder meg, og prøver å holde balansen. Ikke så vanskelig på EN måte, fordi det er så fullt at man kan egentlig nesten trekke BEGGE beina godt oppunder seg…
 

 


Den andre formen for “ekstremsport” er julekalenderen her på bloggen som kjøres  i gang snart.
Der to ville tøyrotter spoler i gang showet, og jeg ikke fra dag til dag vet HVA som skal skje. Man må bare vente å se liksom…hva som PLUTSELIG skjer… Og DET blir innlegget den dagen.
Noen jeg kjenner har foreslått at jeg kan lage noen innlegg på forhånd.
Men det er ikke lett altså, for jeg vet da vel ikke på FORHÅND hva Salt og Pepper finner på den dagen!??

Nei…man må bare vente å se….
Så får jeg heller kunne skryte på meg å drive med ekstremsport da 😉

 

 

#julekalender #ekstremsport #rotter #tøydyr 

42 kommentarer

Siste innlegg