En liten teaser før det tar av helt…

Hvis du overhode skulle ha vært i tvil…(ikke at jeg tror du er det…)trenger du IKKE være det lenger nå:

DET BLIR JULEKALENDER PÅ BLOGGEN HER SÅ KLART!!!

Og under her er litt sånn som livet blir for meg i ukene framover. Dette er noe bilder fra fjorårets opprulling. I år har det ikke vært noen RULLING i det hele tatt…Og jeg vet ikke helt om Salt og Pepper vet hvilken dato det er overhode som står for døren. De har hukommelse som gullfisk begge to, så hjelper ikke at jeg har mast litt om dette en stund…


 

 

Så i  morgen setter altså julekalenderen min i gang, med hjemmelagede kalendergaver, rotten-totter i fri utfoldelse og en noe stresset Frodith bak spakene!
Håper å se deg på besøk i ukene framover! For å delta, for å lese eller ganske enkelt bare for å kose deg.

Jeg åpner kalenderlukene stort sett kl 07:00 om mårran, så det er bare sette på vekkerklokka 😉

Ha en fin kveld!

 

#julekalender #dagenfør #forventninger

37 kommentarer

Siste innlegg