Åååå, tenk at jeg får oppleve dette!!

 

 

Jammen meg er jeg heldig! Slår øynene opp hver eneste morgen, og LEVER! Det er jo faktisk ikke alle forunt. Jeg kjenner meg glad helt ned i lilletåa.

Fra snøfokk i øyet i går, til blå-blå himmel og vårfugl-sang i dag! For en forskjell! Og så heldig jeg er som får oppleve det ❤️

 

Snøen som smelter på et øyeblikk…

 

 

Trærne som gjør seg klare ..

 

 

Folk som koser seg og mater endene..

 

 

Og jeg på kafe og mater MEG! 😁

 

Det er søndag. Jeg har fri. Jeg har beveget kroppen. En kropp som fungerer rimelig greit. Gått en mil. Sola varmer. Livet er ganske så bra 🌞

 

 

Vil du lese litt søndags-surr også, så finner du det HER 😀

9 kommentarer
    1. Nydelig vær idag! ☀️ Deilig å være ute nå og nyte solstrålene! Ha en fortsatt fin søndag, og om ei uke er det påskeferie! 🤗 🐣

      1. Det har vært en så nydelig halv dag så langt. Jeg alene på tur langs elva, sol som har varmet, masse folk å se, jeg fikk brukt kroppen, sklidd på isen, hørt smelting og fugler og bare topp 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg