Alle gode ting er 3- favorittkjoler

Jeg har jo en egen kategori som heter “Alle gode ting er 3, hvor jeg samler bilder som får fram dette med 3 på en fin måte. Samlinger framhever liksom noe, man ser det bedre. Mener JEG da… 

 

 

Så her er “Alle gode ting er 3”- favorittkjoler

 

 

Denne “gamle trasa” som jeg kjøpte for sikkert 7-8 år siden. 

 

 

 

Denne som jeg kjøpte på marked på Grunerløkka for noen års siden.
Flamencokjolen min. Fin både til hverdags og fest, både vinter og sommer, spør du meg 🙂 

 

 

Og siste nyanskaffelsen, som jeg kjøpte på nett for noen uker siden. Den har fått luftet seg en del allerede. Passer perfekt i det varme været nå, med viskosestoff og glade farger. Elsker den allerede. Må bare få hatt en skikkelig fotoshoot med den snart, ute i godt fotolys hvor den kommer til sin rett 🙂 

 

#antrekk

18 kommentarer

Siste innlegg