Balsam for sjelen…og for hjernen..

Sjelen er liksom EN ting…Hjernen noe annet.. I følge de som “vet det”. 
Men når det gjelder hva som gir RO for begge deler, så er i alle fall JEG eksperten når det gjelder MEG!

De helgene jeg har hatt i det siste, ved sjøen og i skogen er helt klart balsam for sjelen OG hjernen. Jeg får SÅ ro både her og der, og derfor lader batteriene til topps!

 

Klar som en liten Duracell-kanin for uken som kommer…

 

…etter å ha sittet her og samlet solstråler til jeg ble helt smal i øynene. 

Hendene har blitt brune, men ikke særlig annet. Det var helt nødvendig meg en liten ulljakke størsteparten av turen. Vinden er ikke akkurat fønvind 😀

 

 

Nydelig landskap. 
Som om noen har regissert det for oss liksom <3

 

 

 

 

Helt klart at Hvaler er en klynge med øyer det ikke akkurat er vanskelig å anbefale!

 

 

Nå er jeg hjemme igjen, har fått i meg litt mat. Og er SÅ fornøyd med verden <3

 

#hvaler #asmaløy

13 kommentarer
    1. Så kjempekoselig. Har hørt at det er kjempefint og nydelig på Hvaler. Kjenner noen som har hus der.

      Jeg elsker sjø, og sjøen er balsam for sjelen for meg 😍

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Hvaler er flott, den ene øya finere enn den andre! Skal ta meg litt øyhopping til sommeren jeg.
      Fine bilder hos deg fra Brattestø…Badet masse ved moloen der tidligere om åra..Nyt en ladet og uthvilt
      utgave av deg selv, klem…

    3. Vakkert. Sjølufta er noe helt spesielt. Ikke vanskelig å skjønne hva dette gir av energi og balsam for kropp og sjel. 🤗

    4. OMG!🤩
      Så fint det er der.🤗
      Her SNØR det!❄️
      Kos deg masse masse i det fine været!😊

    5. Hvaler er nydelig, skjønner det har vært balsam for sjela…og hjernen :). Og så er du heldig med at batteria dine er slik Durasell, det er ikke det verste en kan være en søndagskveld. God ny uke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg