Barne-tv for voksne- med Salt og Pepper

Ja, JEG mener dette er like mye for voksne som for barn. 
En film jeg laget da vi satt på hjemmekontor i Coronaens start. 

Jeg var en “gjøk” på det tekniske, så brukte mye tid på å lære meg ALT utenat, og tok 100 “takes”/filminger, før jeg fikk noe som ikke trengte å redigeres. For det kunne jeg nemlig ikke.. Jeg laget denne på jobben, som en del av jobben. Vi måtte tenke nytt, hvordan formidle når vi ikke MØTTE elevene. 

Synes det var på tide med en liten reprise på denne, siden flere har sagt de savner Salt og Pepper her inne, og lurer på hvordan det går med dem..

Du kjenner eventyret, så du bør kunne forstå LITT, selv om du ikke kan tegnspråk. Jeg elsker jo tegnspråk, og synes alle burde lære seg det språket. Her er dagens lille forsøk på å friste deg inn i en spennende verden 🙂

 

11 kommentarer

Siste innlegg