Bukse-løs Frodith med lur løsning..

 

Det er vel ingen tvil om at jeg har mange kjoler!?
Jeg har hatt photoshoot på massevis av kjoler i sommer, og jeg ANER ikke hvor mange jeg har. Jeg bør vel kanskje telle etter en dag…bare for moro skyld..

Nei…altså jeg prøver ikke å stikke under en stol at jeg har kjole-dilla, og at jeg sikkert har mer enn nok. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MEN…når det er sagt: 

-Har du noen gang sett meg i bukser?! Ikke det nei…Det tror jeg nesten på…

Jeg har nemlig nesten INGEN bukser!! Og nå juger jeg ikke særlig mye en gang…
Så altså: 

-Fortjener jeg ikke noen nye bukser??

 

Det er jo ikke sånn at jeg kan fortsette høsten og vinteren gjennom i disse tynne, florlette sommerkjolene mine? Kan jeg vel? Og jeg kan jo ikke gå bukseløs vinteren gjennom heller?? Her kreves det tiltak!!

 

 

Så jeg har en lur løsning så klart:

Er det ikke på tide jeg kjøper meg noen nye bukser! En aldri så liten shopping-runde?

 

 

#kjoler #bukser #klær

8 kommentarer
    1. Jo helt klart! Du må på bukseshopping 🙂 Jeg tror nok fu har noen bukser i tillegg til tights, men noen behagelige bukser er velfortjent. Høstfarger eller klassisk… alltid kjekt med noe nytt <3

    2. Alle trenger noe nytt tøy av og til. Sjelden jeg kjøper tøy men ei bukse eller tre må man ha. Og du fortjener mange nye bukser. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg