Burde jeg skamme meg litt?

 

Jeg lurer på om jeg burde skamme meg bittelitt?? 

 

Jeg har vært “utenlands” i 4 dager. Jeg har vært på skikkelig ego-kjør. Spist, drukket og BARE tenkt på meg selv…
Nesten…

 

 

Jeg har shoppet “rumpa av meg” på Desigual: To topper, en kjole, og en bukse ( i dag) . I tillegg til en annen bukse her om dagen og et smykke. Full fokus bare på Frodithen..
Nesten…

For det er her jeg slipper unna tror jeg…. Det er her jeg tenker at jeg slipper skammingen… For jeg HAR tenkt på andre enn meg selv.
Jeg har vært snill med søsteren min, flere ganger på turen. Selv om jeg ikke kjøpte noe til henne… 
Jeg har kjøpt “by-gave” ( en liten ting) både til Minmatgaleverden – Kjersti, Lady August og Karidansen. Og bursdagsgave til Anna Lena.

Så kom ikke her å si at jeg skal skamme meg! 😉

 

 

#gaver #shopping #tur

17 kommentarer
    1. Du skal så absolutt ikke skamme deg! Hvis det ikke er lov til å tenke litt på seg selv i noen dager så vet ikke jeg. Du virker på meg som en person som er flink til å ta vare på de rundt deg, til og med her i bloggblokka er får du med folk på masse gøy, så det er helt på sin plass med litt Frodith-tid innimellom <3

    2. Du har vel ikke noe å skamme deg for vel! Du har da ikke bare kjøpt til deg selv, noen gaver ble det jo også. Når det er sagt, så er det lov å være litt egoist når man er på tur sånn 😊

      Ha en fortsatt fin søndagskveld 😊

    3. Snille dag. Du har jo et hjerte av gull. Tenker på alle 💞så masse fint du handlet. Flotte klær og smykke og det kule brettet… Likte alt jeg 😀

    4. Ingen grunn til å skamme deg😊 Ser du har kosa deg masse på tur, og det er viktig i hverdagen 😊
      Og så mye fint du har fått kjøpt deg på turen også. Helt sikkert en suksess. Både turen og shoppingen.

      1. Nei…jeg tenkte det var på tide med litt stas på meg selv nå 😀 Jeg koser meg på tur, og får ikke shoppet SÅNN ellers.. Så tenker det var LOV jeg 😀

    5. Å, nei! Ingen grunn til skamming her! For hvordan skal en ha overskudd til å tenke på andre hvis en bare putter seg sjøl i en mørk skuff eller setter seg sjøl sist hele tida? Dessuten har du lagt ut så mange fine innlegg fra turen. Jeg har kost meg “I Gøteborg”! <3 (Og så ble jeg jo litt nysgjerrig da jeg leste om BY-GAVE!!)

    6. neida du skal ikke skamme deg,men jeg ville nok hatt med en spesiell sjokolade til hr frodith jeg da :=)

    7. Trenger ikke skamme deg nei ! Du som er så snill og grei trenger å unne deg noe selv også..og her skjønner jeg du har kost deg veldig på tur og kjøpt mye fint 🙂 Tror (de fleste)kan bli enda flinkere til å skjemme seg selv bort litt jeg… Klem og fin kveld til deg <3

      1. Ja, jeg skjemmer meg i alle fall bort litt på sånne turer. Og det er ikke sånne shoppingsteder her i Norge, så da er det LOV, blir nok en liten stund til neste gang…En LITEN stund i alle fall 🙂 Og har ennå ikke 32 bukser 😀 He-he

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg