Cafè “Det Glade Hjørnet”- snart eneste åpne Cafè?

 

Nå ble det visst stengt her i går kveld også…., men det er IKKE pga Corona! Det kan jeg love 😀 Jeg var bare simpelthen så trøtt at jeg måtte stenge. Kan jo ikke ha alskens dagdrivere og løsgjengere slengende innom her blant kakene mine, når det var INGEN på jobb! Det har du vel forståelse for? 

Det blir jo MYE pågang her på Cafèen, siden alt annet er stengt omtrent, så da må man jo ha folk på plass i kassa, og bak kake-fatene….

Så nå har jeg formiddagsåpent. Og du er velkommen til å fortelle meg og de andre om koselige ting som skjedde i går, eller hyggelige planer du har i dag. 

 

 

 

Kakene er servert. Bare slå deg ned, ta for deg og del med oss av hyggelige ting.

Bon Apetite!

 

Her er koselige ting som jeg opplevde i går: 

-Jeg gikk en deilig tur i det fine været. Solen varmet bittelitt.

-Jeg fikk til et par ting i hjemmekontoret mitt, digitale ting som jeg ikke trodde jeg skulle klare. SÅNT gjør meg glad.

-Jeg hjalp en som trengte det,  i jobbsammenheng. Å hjelpe noen gjør meg veldig glad faktisk. 

-Jeg hadde på gul kjole og hadde foto-shoot både ute og inne. 

-Jeg er frisk og fin.

-Jeg fikk en tegneoppgave jeg gleder meg til å ta fatt på 🙂 

 

 

#cafe #glede #positiveting

21 kommentarer
    1. Så koselig at det finnes en åpen cafe. Jeg er kjempeglad for at jeg har jobben min, og selv om vi bare er to på jobb denne uken – for å passe et barn då er det godt å føle litt hverdag.
      Ellers har vi hatt både regn, haggel og litt sol i dag, men temperaturen er Ok. Det er deilig å være ute.

      1. Så bra du har blitt avhengig. Vi trenger noen åpne “sunne” cafeer , ikke sant? 😀 Men nå er den åpen for i dag, og jeg stenger ikke, men kommer innom i morgen formiddag igjen. Ikke 2 ganger i dag 😀

    2. Deilig med en kakebit. tja, lurt dette her, for jeg trenger å tenke på noe positivt. Sååååå, fikk ros på jobb i dag, og kompliment for klærne jeg hadde på. Det var fint. Deilig med litt luft ja, har og hatt en fin tur i skogen med Bonnie i dag. Takk for meg 🙂 klemmer

      1. Ikke sant det er lurt. En positiv cafe. Jeg har også noen koselige ting i dag, men de får komme i morgen formiddag 🙂 Koselig både med ros og komplimenter. Sånt er godt 🙂 Og luft, helt nødvendig nå. Gå tur, om så alene 🙂 Koselig du om innom 🙂 Klemmer <3

    3. Godt at det er en kafe som er åpent nå når det går nedover med hele samfunnet. Men man må tenke fremover, være kreativ og ta lærdom av det hele. Skal ikke på jobb før til neste mandag så i morgen skal jeg besøke mine foreldre. Tok med litt poteter og ertestuing fra jobben som de skal få. Men nå sal det ryddes her, tørke støv og slike ting. Ha en fin kveld.

    4. Heisann.
      Må da nesten stikke innom kafeen din jeg også.
      Har forresten produsert et innlegg i dag på bloggen min, takket være inspirasjon fra deg og dine farger 🙂
      Jeg har linket til bloggen din der inne, for det har du fortjent.
      Jeg tar en kopp kaffe og et wienerbrød på kafeen din i dag, takk 😉
      Ellers er jeg forkjøla og holder meg inne. På bedringens vei. Tror det er en vanlig, litt hard sesongforkjølelse…..
      Klem 🙂

    5. en kopp kaffe får holde ,for her er det bare lov med flytende drikke et par dager :=)
      I går skulle jeg gå en tur,da kjørte en bil opp ved siden av meg,ei av damen i bygda var ute og kjørte,hun parkerte bilen og vi gikk en fin tur ilag,vi holdt avstand :=) og det var både overaskende og veldig hyggelig,skal ikke så mye til for å glede meg da :=)

    6. Perfekt kafe 😀 Titter innom, litt sånn løsgjengete og bomsete 😀 Nå holder vi oss så mye som mulig i hjemmet. Men jeg måtte ut og frese igjen. Her er det vinter skjønner du ,, og vel så det 🙂 Lykke til med hjemmkontor og kafe og fargerike innlegg 🙂

    7. En tur innom formiddagscaféen passer meg bra. 🙂 Forståelig at det ikke er lett å ha åpent hver kveld når du ikke har så mange ansatte 😉
      I går skjedde det ikke så mye, men det var sol og flott vær. Jeg nøt den gjennom vinduene og med en snartur på verandaen. Skal nok gå meg en tur snart igjen, men må bli litt bedre først. 🙂 Det som var koselig var å lage god middag, is til kaffen, litt blogging og spiller LP plater som gir mange gode minner og nostalgi. <3 Mannen er jo hjemme, så da gjør vi det beste ut av det, og slapper av. 🙂 Klem til alle her <3

    8. Koselig med en åpen kafe! 🙂 Her er jeg altså litt ensom, siden jeg ikke skulle menge meg med mine barn og barnebarn. Nå kom også drømmemannen hjem fra jobb, fordi han følte seg syk! Vet ikke helt om det er koselig eller ei. Men i går fant jeg frem mange gamle bilder og det var veldig koselig. Tenker å opprette en side med gamle minner på facebook, slik at mine barn og barnebarn (etterhvert) kan se på familiebilder der. 🙂 Ellers fikk vi en fin kveldstur i går akkurat i det sola gikk ned. Og jeg har vaska ned kjøkkenet! Fordi jeg igrunnen holder på å bli gal her jeg sitter …

    9. Høres jammen ut som en fin dag i går ♥
      Jeg hadde besøk av min sønn og hans far, som hadde vært å hentet bygningsvarer for meg. Jeg holder nemlig på med å innreden en bitte liten kjellerstue 🙂 Ikke jeg da, men den er jo min. Det er kjæresten min som styrer jobben.
      Så hadde jeg besøk av kjæresten litt senere. Alltid koselig det, selv om vi holder avstand til hverandre nå for tiden.
      Og ellers dagen i går, var jeg bare inne og koste meg med mine hverdagssysler, mens jeg hørte på barnelatter og lek i gata utenfor. Veldig koselig faktisk ♥
      Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg