Cafèen er åpen igjen! Kom og spis!

 

Neida… Jeg har ikke lagt ned… 

Det har vært litt “små-stengt” på Cafèen de siste dagene.. Sorry! Litt sliten om dagen. Men for å veie opp for den halvåpne døra…. så har jeg bakt den sjokolade-kaken igjen. En skikkelig slafsete og kremig en.. Og jeg har reist meg fra stolen 😀

Så nå er det bare å komme inn døra, å slå seg ned. Du trenger ikke lukke døra en gang. Er så varmt og godt her atte!

 

 

Da er jeg skikkelig nysgjerrig på hva du har gjort av hyggelige ting de siste dagene? Jeg regner med du har opplevd noe kos, uansett hvor du befinner deg. Og det er jo DET vi vil høre om her inne på cafèen “Det Glade Hjørnet””

 

Jeg har opplevd fine saker også. Her er mine siste dagers koselige opplevelser:

  • Jeg har gått en kort tur med Karidansen i lunsjen i dag. (Fikk vist henne filmen min til og med. Hadde med lap-topen ut 😀 )
  • Traff bestisen ute i sola i går, og satt i solveggen. Nesten påskestemning!
  • Jeg får igjen penger på skatten, og det er man jo ikke lei seg for akkurat..
  • Jeg er ferdig med filmen om “Salt og Pepper på eventyr”, og vet hva JEG skal holde på med i påsken i alle fall:  FILME så klart 
  • Og JA, jeg skal ha påskeferie!!  10 dager til bare det jeg vil selv!! (Med noen begrensninger da 😉 )

 

 

Hva har du gjort av koselige ting i det siste? 🙂 

 

 

 

#cafe #glede

12 kommentarer
    1. Bra at du har åpent igjen. Våkner jeg om natta så er det bare og slenge seg på nette og stikke innom deg og få en kopp kaffe. I dag har jeg vært på salg og skaffa meg noen strømper og et par vanter, ellers så får jeg igjen noen kroner på skatten, noe som er en trygghet. Ellers har jeg vaska både kjøkken- og stuegulv i dag. Nå er det kveld og jeg skal snart finne puta. Søvn er viktig selv om man ikke skal på jobb i morgen. Ha en fin kveld.

    2. Jeg kjører på med ‘glass half full’ -mentaliteten i det jeg kan meddele at jeg er langt på vei til å sjokolade- smågodt- og ostepopspise meg tilbake til tenåringshuden (haha)

    3. sjokoladekake smaker alltid :=) ikke har jeg bare blitt bestemor nå,jeg har blitt gamletante også 2 dager etter att barnebarnet kom :=)
      jeg og mannen var på biltur søndag,alltid kos det .
      jeg får også igjen på skatten :=) og jeg fikk tidenes raskeste time til opperasjon i dag,det bare må bli godt å få ut skruen i foten :=)

      1. Jøss, gammeltante også 🙂 Koselig <3 Ja, biltur alltid koselig. Jeg liker sånne småting 🙂 Blir deilig for deg å få ut skruen 🙂

    4. Har bakt i dag og det syns jeg er hyggelig… Ganske mett nå men har plass til et stykke av den sjokoladekaka.. Hyggelig denne cafèen din …<3

      1. Ja, jeg får prøve å holde åpent, men var litt OFF blogg noen dager nå…Eller litt mindre på 😀 Så koselig å bake, ekte eller på blogg, begge funker 😀 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg