“Champagne uten bobler”, hangover eller rett og slett “fyllesjuk uten alkohol”

 

Mye kan sies om dagens “form”. Jeg kan beskrive det i litt pene ordelag, som i dag tidlig. Som et fyrverkeri på sparebluss. Eller jeg kan bruke beskrivelsen “chapagne ute bobler”. Men sannheten er at jeg føler meg rett og slett FYLLESJUK! 

Jeg drikker jo overhode ikke alkohol! Men det betyr ikke at jeg ikke har gjort det før. Jeg VET hvordan det er å være fyllesjuk. Og akkurat sånn føler jeg meg nå. Som om jeg har vært på tidenes største fest. 

 

Jeg har jo vært hos “På Håret” for å fiffe meg litt. Og Juliette gjorde en god jobb med håret hun. Men jeg føler likevel at jeg ser rimelig PJUSK ut i dag…

 

 

Glans i håret. Men litt TOM i øynene. Slitne øyne.

 

 

Uansett: Jeg har kjøpt EN julegave, og en bukse til meg selv. Buksen var nærmest en gave 😀 Jeg trodde den kostet 600, men når jeg kom til kassen viste deg seg at det var over halv pris, så jeg endte med å betale 250 kroner når jeg hadde fått en bonussjekk trukket fra også 🙂 Snakk om røverkjøp!

 

17 kommentarer
    1. Du er flott! Alle blir matte til tider….Det er mørketid, mye innevær, jobbing, stress…Alt tar på …
      Håper du finner energi…og det så jeg i neste innlegg.. 🙂

    2. God bedring! Jeg har vært konstant fyllesyk i mange år nå. Uten alkohol. De kaller det ME❤️ Gratulerer med farge i håret og ny bukse. Kuppe-Guri fryder seg på dine vegne. 🙋‍♀️

      1. Klarte faktisk å kjøpe meg en ull-jakke og en superkul utapåjakke også etterpå 😀 Skikkelige kupp de også 😀 Og fikk litt futt på meg etter hvert, med noen timer sammen med Mammaen til Lille supermann 😀

    3. Herlig med en hårklipp, og håper formen bedrer seg i løpet av helgen! 🥰 Ordentlig røverkjøp, – sånt er gøy! 🙌 😀

    4. Med tanke på detta og det forrige innlegget ditt, høres det virkelig ut som du trenger litt solid oppladning. Du er absolutt et fyrverkeri på mange måter – pass nå bare på at du ikke brenner opp alt “kruttet” på kort tid 🥰 Ha en avslappende og nydelig ettermiddag og kveld videre, flotte du.

      1. Nei, jeg prøver så godt jeg kan å hente meg inn igjen i helgene, og snart jul. Det GÅR som regel 🙂 Jeg har kjøpt meg en knallfin jakke på slutten av dagen. Den tror jeg du liker også 😀 Ta bilder i morgen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg